اخبار مربوط به رنگ بندی گوشی A16 اچ تی سی منتشر شد

 زمانی اچ تی سی یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده گوشی‌ های هوشمند در جهان بود، اما در حال حاضر این چنین نیست. این روزها این شرکت در تلاش است تا محصولاتی سود آور تولید کند.

اخبار مربوط به رنگ بندی گوشی A16 اچ تی سی منتشر شد

به گزارش کلیک، لین شرکت همچنین تلاش می‌ کند تا دوباره به اوج روزهای خود باز گردد و در میدان رقابت از دیگر رقبای خود باز نماند. اچ تی سی در زمینه واقعیت مجازی هم فعالیت‌ هایی انجام داد و سعی کرد در این زمینه هم خودنمایی کند، اما برای این که بتواند در میدان رقابت باقی بماند، باید در مورد گوشی‌ های هوشمند خود تدابیری بیندیشد؛ مگر این که بخواهد برند خود را تغییر دهد و با نام جدیدی وارد بازار شود. اچ تی سی بدون توجه به این مسائل به عرضه کردن محصولات خود ادامه می‌دهد و ما منتظر هستیم تا پرچم دار جدید خود یعنی One M10 را معرفی کند که قطعا در ماه‌ های پیش رو معرفی خواهد شد.

ایوان بلس خبر از تولید عضو جدیدی از خانواده اچ تی سی در آینده نزدیک یعنی A16 می‌دهد. از روی طراحی این گوشی می‌توان این چنین گفت که یک گوشی هوشمند میان رده متعلق به سری دیزایر است و احتمال آن هم وجود است که متعلق به گروه one باشد، اما نخستین گمان محتمل تر است. شایعاتی در مورد تنوع در ترکیب رنگ این گوشی هوشمند منتشر شده است. برخی از این گوشی‌ ها با رنگ‌ های نسبتا جالبی ارائه شده است، مثل سفید، ترکیب قرمز و سیاه (نخستین گوشی در ردیف دوم). رنگ سیاه و سفید خود گوشی و رنگ قرمز دکمه خاموش و روشن و قفل کردن گوشی موجب شده است گوشی دارای طراحی جالبی باشد. متونی که پشت گوشی چاپ شده است، نقطه‌ های خال خالی و کارهای دیگر این چنینی هم باعث شده است طراحی گوشی برای عده‌ای جالب به نظر برسد. همان طور که می‌بینید، هم دکمه خاموش و روشن و قفل کردن گوشی و هم دکمه کم و زیاد کردن صدای گوشی در سمت راست گوشی تعبیه شده است، اما متأسفانه قادر به دیدن سمت چپ گوشی نیستیم. اما به احتمال زیاد سیم کارت گوشی در آن قسمت قرار داده می‌شود. لنز دوربین پشتی گوشی در گوشه سمت چپ آن قرار داده شده است و در زیر آن فلاش دوربین قرار دارد.

در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی در دست نداریم و حتی نمی‌دانیم این گوشی چه زمانی رونمایی می‌شود. اما احتمالا در همین چند هفته پیش رو معرفی و رونمایی می‌شود و این گوشی به احتمال زیاد متعلق به سری Desire است اما تا زمانی که شرکت به صورت رسمی از آن پرده برداری نکند، نمی‌توانیم در مورد این موضوع به طور قطع اظهار نظر کنیم. با ما همراه باشید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر