عرضه اولیه گوشی نکستبیت روبین از شانزدهم فوریه آغاز می‌شود

به گزارش کلیک، عرضه 1000 نسخه از گوشی هوشمند نکسبیت روبین (Nextbit Robin) از ماه فوریه آغاز خواهد شد.

عرضه اولیه گوشی نکستبیت روبین از شانزدهم فوریه آغاز می‌شود

گوشی هوشمند نکستبیت روبین محصولی بود که طرح اولیه آن در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) داده شد. این گوشی پس از مدت کوتاهی توانست از طریق حمایت‌های کاربران کیک‌استارتر به مقدار بودجه اولیه مورد نیاز خود دست پیدا کند. نوآوری اصلی که در این گوشی ارائه شده مربوط به همگام‌سازی و تاکید عملکرد آن با سرویس‌های ذحیره‌سازی ابری است.

حال و بر اساس تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا از روز شانزدهم ماه فوریه امسال 1000 نسخه از این گوشی برای افرادی که از آن حمایت مالی کرده‌اند عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده که عرضه گسترده‌تر این گوشی برای سایر افراد علاقمند به خرید آن از ماه آوریل آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که افراد علاقمند به خرید این محصول می‌بایست هزینه‌ای برابر با 399 دلار پرداخت کنند. این موضوع در حالیست که 1000 نسخه اولیه این گوشی برای افرادی که از آن حمایت مالی کرده بودند با قیمت 299 دلار عرضه می‌شود.

1

اما گوشی هوشمند نکستبیت روبین از چه خصوصیات و ویژگی‌های فنی برخوردار است؟ این گوشی هوشمند از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 808 کوالکام با پردازنده مرکزی شش هسته‌ای بهره می‌برد. رم آن 3 گیگابایتی بوده و از اسپیکرهای دوبل و آمپلی فایر اختصاصی به منظور افزایش قدرت پخش صوتی دستگاه استفاده شده است. در بخش لبه‌ای این گوشی دکمه پاور آن تعبیه شده که اسکنر اثر انشگت کوچکی نیز در آن قرار دارد، بنابراین این دکمه کارایی یک اسکنر اثر انگشت را ارائه می‌کند.

صفحه نمایش به کار گرفته شده در این محصول هم از نوع IPS LCD و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل است. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و این محصول از قابلیت‌هایی همچون بلوتوث نسخه 4.0، NFC، وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac و همچنین قابلیت Quick Charge پشتیبانی می‌کند.

منبع: Androidheadlines

ارسال نظر