اطلاعاتی از نسخه بعدی سری Battlefield منتشر شد

رسانه کلیک - شرکت الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس خود با مدیران و سرمایه گذاران، اطلاعات و جزئیات اندکی از نسخه بعدی سری Battlefield منتشر کرد که خبر از سیستم عمیق تیراندازی و چالش های جذاب و مهیج بازی می دهد.

اطلاعاتی از نسخه بعدی سری Battlefield منتشر شد

با اینکه چند ماهی است که شرکت سرشناس الکترونیک آرتز انتشار نسخه بعدی سری Battlefield در اواخر سال جاری میلادی را تایید کرده است و شایعه های گوناگون و متعددی هم پیرامون این عنوان ویدیویی مورد انتظار شنیده می شود، لیکن سازندگان هنوز به طور کامل از نسخه بعدی این مجموعه رونمایی نکرده و این بازی طی کنفرانس رسمی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد.

کمتر از یک ماه با برگزاری کنفرانس الکترونیک آرتز در رویداد E3 سال جاری میلادی فاصله داریم و و به نظر می رسد سازندگان خود را برای معرفی کامل این بازی مورد انتظار آماده می کنند. از این رو، آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکترونیک آرتز، در جلسه اخیر این شرکت با مدیران و سرمایه گذاران اطلاعات و جزئیاتی از نسخه بعدی سری Battlefield به اشتراک گذاشت که در آن سیستم تیراندازی بازی را «عمیق» توصیف کرد.

ویلسون در صحبت های خود اشاره داشت که بازی بتلفیلد 2018 دارای سیستم عمیق تیراندازی است که به همراه چالش های هیجان انگیز، از همان روزهای اول انتشار مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار می گیرد و تجربیات هواداران و طرفداران این مجموعه شوتر جنگی را متحول می کند. همچنین، ایشان خاطرنشان کرد که استودیوی دایس از تجربیات و موفقیت های عنوان ویدیویی Battlefield 1 در ساخت و توسعه نسخه بعدی این مجموعه استفاده می کند.

اندرو ویلسون در این باره توضیح داد:

در نسخه بعدی بازی Battlefield، تیم استودیوی دایس در تلاش است تا سیستم مبارزات جدیدی را به طور غیرمنتظره ای برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. هر مبارزه به خودی خود منحصر به فرد است و هر حالت مبارزه ای هم چالش های مخصوص به خود را به همراه دارد. از نحوه تعامل و ارتباط شما با محیط گرفته تا ورود به بخش تک نفره داستانی و سطح تازه نقشه ها و حالت های مختلف در مقیاس بزرگ تر بخش چند نفره آنلاین بازی، همگی چالش های خاص خود را دارند.

نکته قابل توجه در میان صحبت های ویلسون، تایید وجود بخش داستانی در نسخه بعدی سری Battlefield است. همانطور که اطلاع دارید، مدتی است که حالت چند نفره «بتل رویال» یکی از محبوب ترین حالت های عناوین ویدیویی است و روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. بدین خاطر، سازندگان عناوینی همچون بتلفیلد و کالاف دیوتی برای جلب رضایت طرفداران و بازیکنان، ظاهرا به دنبال ساخت این حالت در نسخه های بعدی مجموعه های خود هستند.

از طرف دیگر، با توجه به اینکه سازندگان برای ساخت و توسعه بازی های مورد انتظار Battlefield 2018 و کالاف دیوتی بلک اپس 4 زمان محدودی را در اختیار دارند و توسعه حالت بتل رویال به زمان بیشتری نیاز دارد، شایعه شده بود که توسعه دهندگان قید بخش تک نفره داستانی دو عنوان مذکور را برای طراحی حالت بتل رویال زده اند.

حال، صحبت های اندرو ویلسون به نوعی به این شایعات پیرامون نسخه بعدی سری Battlefield خاتمه داد و رسما اعلام کرد که این عنوان ویدیویی شامل بخش تک نفره داستانی و بخش چند نفره آنلاین خواهد بود.

در ادامه، آقای اندرو ویلسون درباره استفاده از موفقیت ها و تجربیات بازی بتلفیلد 1 در ساخت نسخه بعدی این مجموعه چنین گفت:

نسخه بعدی بازی بتلفیلد ، یک اثر ویدیویی کاملا برجسته و عمیق در سبک تیراندازی است که از همان روز انتشار تجربه جدیدی را به هواداران و بازیکنان ارائه می دهد. این عنوان ویدیویی بر پایه موفقیت های بازی «بتلفیلد 1» و الهام گرفتن از هسته اصلی DNA استودیوی دایس ساخته شده و طراحی آن را وارد سطح پیشرفته تری کرده است. هرچند، استودیوی دایس از حیث گیم پلی و سیستم مبارزات ریشه اصلی مجموعه Battlefield را فراموش نکرده و تغییرات جدید و موفقیت های بازی «بتلفیلد 1» را با المان های اصلی و لحاظات شیرین این سری که در این مدت منجر به جذب مخاطبان و بازیکنان بیشتری شده، ترکیب کرده است.

در پایان، ویلسون به هواداران و طرفداران مجموعه بتلفیلد وعده داد که نسخه بعدی این سری یک اثر شگفت انگیز و کاملی است که انتظارات همه بازیکنان را برآورده خواهد کرد. به علاوه، وی از پیشرفت ها و نوآوری های بخش چند نفره آنلاین هم سخن گفت که ظاهرا این بخش در بازی Battlefield 2018 تجربه تازه تری را برای علاقه مندان به ارمغان می آورد. ایشان در این خصوص اعلام کرد:

تمامی مواردی که طرفداران مجموعه بتلفیلد از بخش چند نفره آنلاین جهان Battlefield انتظار دارند، در این نسخه قرار دارد. همچنین، نوآوری های جدیدی در بخش چند نفره بازی در نظر گرفته شده است که باعث پیشرفت چشمگیر در بخش چند نفره عناوین ویدیویی تیرانداری اول شخص می شود و این نوآوری ها مربوط به بازی اصلی و پشتیبانی ما پس از عرضه آن است.

به گفته تحلیل گران، به نظر می رسد این نوآوری های جدید در بخش چند نفره نسخه بعدی سری Battlefield همان حالت محبوب «بتل رویال» است که ظاهرا در این نسخه برای اولین بار به مجموعه بتلفیلد راه می یابد. به علاوه، شایعه ها و گزارشات پیشین نیز وجود این حالت در بازی بتلفیلد 2018 را تایید می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

گفتنی است؛ چندی پیش وب سایت «گیمزبیت» (GamesBeat) با استناد به مدارک به دست آمده اعلام کرد که نسخه بعدی بازی بتلفیلد تحت عنوان Battlefield V در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و وقایع و حوادث این جنگ دردناک را به تصویر می کشاند. درصورتی که این ادعا صحت داشته باشد، با توجه به انتشار بازی Battlefield 1943 در سال میلادی 2009 و روایت آن در جنگ جهانی دوم، برای دومین بار در این مجموعه پرطرفدار شاهد روایت دوران جنگ جهانی دوم هستیم. ناگفته نماند، بازی ویدیویی Battlefield 1 در دوران چنگ جهانی اول جریان داشت.

در هر حال، نسخه بعدی مجموعه Battlefield در جریان مراسم E3 امسال به طور کامل به نمایش گذاشته می شود و در کنار معرفی رسمی آن، حتی بخشی از گیم پلی بازی نیز قابل اجرا خواهد بود.

شایان ذکر است؛ کنفرانس رسمی شرکت الکترونیک آرتز در رویداد بزرگ E3 2018 در ساعت 10:30 دقیقه بعد از ظهر روز شنبه 19 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 11 صبح روز 9 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در سالن The Hollywood Palladium واقع در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. این کنفرانس از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و غیره به صورت زنده و رایگان قابل مشاهده خواهد بود. همچنین، رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیم را به صورت زنده و کامل پوشش می دهد.

همچنین، در ادامه جلسه پرسش و پاسخ، آقای بلیک جورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر ارشد بخش مالی شرکت الکترونیک آرتز، اعلام کرد که الکترونیک آرتز و استودیوی «دایس» ترسی از انتشار بازی نسخه بعدی بازی بتلفیلد در بازه زمانی شلوغ تعطیلات سال جاری میلادی ندارد. ایشان در این باره اظهار داشت:

ما در گذشته با مجموعه هایی همچون Call of Duty رقابت کرده ایم و این موضوع امسال هم تغییر نمی کند و هم اکنون برای رقابت دیگر آماده هستیم!

بلیک جورگنسن در ادامه صحبت های خود اشاره کرد که مجموعه بتلفیلد جامعه قوی و بزرگی دارد و طرفداران در حال حاضر برای عرضه نسخه بعدی این سری مشتاقانه منتظر و به شدت هیجان زده هستند. با این حال، فصل تعطیلات هر سال میلادی مملو از بازی های جدید و پرطرفداری است که رقابت عناوین ویدیویی را در این بازه زمانی سخت و دشوار می کند.

نکته قابل توجه این است که امسال شاهکار جدید استودیوی «راک استار گیمز» یعنی Red Dead Redemption 2 نیز در این رقابت حضور دارد و پاییز سال جاری میلادی به دست بازیکنان و گیمرها می رسد. مسلما انتشار این بازی شرایط را برای رقابت و درخشش سایر بازی ها از جمله کالاف دیوتی بلک اپس 4 و بلتفیلد 2018 سخت تر می کند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه بعدی سری Battlefield چیست؟ شما چه انتظاراتی از بخش چند نفره آنلاین این بازی ویدیویی دارید؟ به نظر شما، منظور سازندگان از خلق نوآوری های تازه بخش چند نفره همان طراحی و توسعه حالت بتل رویال (Battle Royale) است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر