جوراب آینده اختراع شد!

مردی از پاناما سیتی جوراب آینده را اختراع کرد.

جوراب آینده اختراع شد!

به گزارش کلیک، یک مرد محلی محصول جدیدی را عرضه می‌کند که با هدف برداشتن فشار از پای کسانی که همیشه در حال رفت و آمد هستند ساخته شده است. او محصول خود را «جوراب آینده» می‌نامد.

اوگاندا ویلیامز، مرد بومی ساکن پاناما سیتی به زودی محصول جدید خود را به بازار عرضه می‌کند.این محصول یک جوراب با فوم فشرده حافظه دار است. ویلیامز این جوراب را اختراع کرد تا مشکلی که او را آزار می‌داد حل کند و حالا آماده است تا اختراعش را با جامعه به اشتراک بگذارد.

ساعت‌های طولانی ایستاده کار کردن چیزی است که بیشتر ما با آن آشنایی داریم.

اوگاندا ویلیامز، نماینده و مدیر ارشد اجرایی FootGlove Performance Footwear گفت:«ما اینجا در ناحیه‌ای توریستی در پاناما سیتی و ساحل آن هستیم، بنابراین هر کسی که کاری مرتبط با صنعت خدمات غذایی،صنایع بیمارستانی و پرستاری دارد، ایستادن طولانی مدت را تجربه کرده است.»

ویلیامز کار خود را در صنایع ساخت و ساز در سال ۲۰۰۷، زمانی که اقتصاد دچار رکود شد از دست داد. او برای حمایت از خانواده‌اش در دو شغل مشغول به کار شد، یکی در مک‌دونالد و دیگری درDollar General. اما هشتاد ساعت کار کردن در هفته برای تامین مخارج آسیب‌هایی به بدنش، به خصوص به پا هایش وارد کرد.

ویلیامز گفت:«هیچ راهی برای خارج شدن از چرخه شوم اجبار برای تحمل استرس و فشار و درد همه روزه وجود نداشت که پایتان بتواند با آن کنار بیاید.»

ویلیامز می‌گوید او هر محصول موجود در بازاری را امتحان کرد تا درد پایش را کاهش بدهد اما هیچ کدام جواب نداد، به همین دلیل او تصمیم گرفت FootGlove را ابداع کند و این تنها راهی بود که می‌توانست کمی تسکین یابد.

او گفت:«افراد عموما به دنبال چیزی مثل این محصول می‌گردند، کف کفش ژل مانند یا محصولات از نوع Dr. Scholl که داخل کفش جاسازی می‌شود، اما با محصول من مجبور نیستید برای بهره بردن از آن به یک جفت کفش متکی باشید، در واقع فقط باید آن را بپوشید که لایه نرم آن درون‌اش قرار دارد.»

FootGlove Performance Footwear یک جوراب با فوم فشرده حافظه‌دار است. بعد از سر هم کردن اولین طرح اختراعش ویلیامز ایده‌اش را به شرکت Gulf Coast State College برد و با یک دانشجوی تکنولوژی ارتباط برقرار کرد تا در نمونه اولیه به ویلیامز کمک کند.

ویلیامز گفت:«در حالی که شرکت ما ترقی می‌کند ما این مساعده را با دادن کمک هزینه دانشجویی و دیگر انوع برنامه‌هایی که اینجا وجود دارد جبران می‌کنیم.»

ویلیامز هم‌چنین امیدوار است بتواند مشاغل تولیدی را به جامعه‌اش بیاورد.او گفت:«ایجاد مشاغل محلی که برای مردم یک درآمد مناسب برای زندگی ایجاد کند و بتواند یک شغل تمام وقت برای مردم محلی این جامعه باشد.»

ویلیامز کمپین Kickstarter را در روز دوم آپریل معرفی می‌کند، که به مردم این فرصت را می‌دهد از او حمایت کنند و در عوض این جوراب‌ها را با سی و پنج درصد تخفیف بخرند. او امیدوار است فروش جوراب‌ها را در ماه می شروع کند.

Gulf Coast State College به ویلیامز اجازه داده است از ساختمان تکنولوژی‌شان برای کار کردن استفاده کند.

منبع:wjhg

ارسال نظر