یوبی سافت: نسل بعدی کنسول ها سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

رسانه کلیک – شرکت فرانسوی یوبی‌سافت معتقد است که نسل بعدی کنسول ها در سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه می‌شود.

یوبی سافت: نسل بعدی کنسول ها سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

با عرضه جدیدترین نسخه از پلی استیشن ۴ به نام پلی استیشن پرو و همچنین ایکس باکس وان ایکس مایکروسافت، رقابت این دو شرکت وارد مرحله جدیدی شده است. تفاوت اصلی این کنسول‌ها با مدل‌های معمولی‌شان در اجرای بازی‌ها است؛ به‌نحوی که می‌توانند بازی‌ها را با فرمت ۴K اجرا کنند.

البته مشکلی که وجود دارد مستقل نبودن این دو کنسول است. در واقع بازی مستقلی برای این کنسول‌ها عرضه نمی‌شود و تنها تفاوت آنها با نسخه معمولی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در اجرای بازی‌ها با رزولوشنی بالاتر است.

همین امر باعث می‌شود تا ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو را نسل بعدی کنسول ها ندانیم. این سوال نه‌ تنها برای کاربران، بلکه برای رسانه‌ها نیز وجود دارد که چه زمانی نسل بعدی کنسول ها معرفی می‌شود.

گویا یوبی‌سافت پاسخ این سوال را می‌داند. به عقیده مسوولان یوبی‌سافت، طی دو سال آینده با نسل جدید پلی استیشن آشنا خواهیم شد. این شرکت فرانسوی معتقد است که سونی در سال ۲۰۱۹ از پلی استیشن ۵ رونمایی می‌کند.

زمانی که از ایو گیلموت ، مدیرعامل یوبی‌سافت در مورد پشتیبانی از پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس پرسیده شد، او گفت: «تصورم این است که دو سال تا معرفی کنسول جدید زمان داریم».

گیلموت ادامه داد که یوبی‌سافت اطلاعاتی در مورد نسل بعدی کنسول ها ندارد و این گفته‌ها بر اساس مطالعات آنها است. شرکت فرانسوی برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی دقیقی دارد تا بتواند سال‌های مالی موفقی را پشت سر بگذارد. این موضوع نشان می‌دهد که یوبی‌سافت خود را برای هر شرایطی در آینده آماده کرده است.

این گفته‌ها در حالی است که مایکروسافت شاید کنسول جدیدی عرضه نکند. در اخباری به این موضوع اشاره شد که مایکروسافت در حال کار روی یک سرویس استریم برای بازی است. همین امر باعث شده تا شایعاتی به وجود آید مبنی بر اینکه مایکروسافت دیگر کنسول خانگی نمی‌سازد.

منبع؛ tweaktown

ارسال نظر