LG G6 مجهز به صفحه نمایش QHD+ خواهد بود

رفته رفته جزئیات بیشتری از پرچم دار بعدی ال جی منتشر می شود و پازل این گوشی کم کم رو به کامل شدن است.

LG G6 مجهز به صفحه نمایش QHD+ خواهد بود

به گزارش کلیک ، LG Display در روز سه شنبه در کره جنوبی صفحه نمایشی ویژه با کیفیت QHD+ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد. این مجموعه وابسته به ال جی هم چنین تایید کرد که این صفحه نمایش در گوشی های هوشمند پرچم دار بعدی ال جی استفاده خواهد شد که به احتمال زیاد به نام LG G6 شناخته خواهند شد.

پانل ال سی دی ۵٫۷ اینچی شامل تراکم پیکسلی ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ و ابعاد ۱۸:۹ می باشد، که می تواند تصاویر را با کیفیت فوق العاده بالایی نمایش دهد و تجربه دیداری شگفت انگیزی را برای کاربران رقم زند. این نسبت ها برای افزایش استفاده و کاربرد از دو صفحه نمایش که در اندروید ۷٫۰ هم موجود می باشد، طراحی شده است.

علاوه بر این، فناوری INTOUCH ال جی باعث می شود که صفحه نمایش بسیار پاسخگوتر باشد، یعنی این که یک تاخیر غیر قابل تشخیص بین لحظه ای که سطح صفحه نمایش گوشی لمس و هنگامی که دستگاه به درخواست خواسته شده پاسخ می دهد وجود دارد. LG هم چنین اشاره می کند که این صفحه نمایش با بهره گیری از دور قاب باریک، بسیار نازک است.

این محصول جدید از بهبود کارایی در فضای باز و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برخوردار خواهد بود.

دکتر وو کیم، معاون ارشد و رئیس توسعه گوشی های ال جی در LG Display گفت: "انتظار داریم که ارزش و تجربه کاربران را از طریق این صفحه نمایش فوق العاده باکیفیت، که دارای ابعاد جدید ۱۸:۹ هم هست، وارد مرحله جدیدی کنیم. این صفحه نمایش با تمام صفحات نمایش به کار رفته در گوشی های گذشته ال جی متفاوت است و بر اساس تکنولوژی های متفاوتی که در آن به کار رفته استانداردهای جدیدی را وارد این بخش از دنیای اسمارت فون ها می کند."

انتظار می رود که ال جی پرچم دار بعدی خود را با نام ال جی جی۶ در پایان ماه فوریه، در طی کنگره سالانه جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی کند. شایعات و گمانه زنی های فراوانی را در مورد این گوشی وجود داشت که نشان از اهمیت بالای آن می دهد. شما از پرچم دار بعدی ال جی چه انتظاراتی دارید؟ آیا منتظر ورود آن به بازار و تهیه آن می باشید؟

ارسال نظر