پرچم دار بعدی سامسونگ قابلیت لمس سه بعدی آیفون را ارائه خواهد داد

 سامسونگ به دنبال معرفی گوشی جدید خود یعنی Galaxy S7 که احتمالا به صفحه نمایش حساس به فشار مجهز است می باشد.

پرچم دار بعدی سامسونگ قابلیت لمس سه بعدی آیفون را ارائه خواهد داد

به گزارش کلیک، این ویژگی تا حد زیادی به لمس سه بعدی آیفون 6S و آیفون 6S+ شبیه خواهد بود که قادر به اندازه گیری میزان فشار وارد شده به صفحه و انجام اعمال مختلف بر پایه آن است .

آیفون های جدید به سیستم peek and pop (اشاره و بازکردن) مجهز است که امکان تعامل کاربر را با برنامه های مختلف می دهد. برای مثال با لمس آرام میتوانید پیش نمایشی از محتوای مورد نظر را بدون باز کردن کامل آن ببینید و یا اطلاعاتی را روی صفحه اصلی مشاهده کنید.

طبق گزارش دریافتی طراحی Galaxy S7 نیز بسیار به آیفون S6 شبیه است. تنها تفاوتی که به چشم می آید کوچک تر بودن برآمدگی پشت گوشی، که دوربین پشتی را نگه می دارد، است.

سامسونگ همچنین به دنبال اضافه کردن یک درگاه USB از نوع C به این گوشی است که موجب افزایش چشمگیر سرعت شارژ باتری خواهد شد. اسکنر عنبیه نیز که Galaxy S7 به آن مجهز خواهد بود امکان بازکردن قفل گوشی با چشمان کاربر را فراهم می آورد.

انتظار می رود سامسونگ گوشی جدیدش را در ماه فوریه (بهمن) در کنگره جهانی موبایل، یک رویداد صنعتی که هر ساله در فوریه برگزار می شود، معرفی کند و آن را در ماه مارس (اسفند) به بازار عرضه کند.

انتظار می رود سامسونگ سعی می کند تا تمرکزش را از بخش سخت افزاری گوشی های هوشمند به نرم افزار آن تغییر دهد و برای نیل به این مقصود رئیس بخش نرم افزاریش را تغییر داده است. محصولات اپل حتی بعد از فروش هم برای این شرکت در آمد زاست و سامسونگ نیز قصد دارد تا به این موفقیت تجاری دست پیدا کند.

منبع: techinsider.io

ارسال نظر