به روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ چه ویژگی‌های شگفت انگیزی دارد؟

رسانه کلیک - آپدیت جدید ویندوز ۱۰ که به «Fall Creators update» معروف است، به روز رسانی گسترده و جدید مایکروسافت است که اوایل پاییز و به احتمال زیاد در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

به روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ چه ویژگی‌های شگفت انگیزی دارد؟

جدیدترین به روز رسانی ویندوز ۱۰ از سری به روز رسانی های Creators همانطور که از نامش پیداست، بر روی افرادی که از رایانه های شخصی خود برای اهداف متنوع و خلاقانه استفاده می‌کنند متمرکز شده تا تجربه حرفه ای تری را ارائه دهد. از این رو، دارای بهبودهای فراوانی نسبت به نسخه های پیشین است که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

Story Remix

همانطور که می‌دانید، مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۱۷، نسخه جدیدی از استوری ریمیکس را معرفی کرد. این اپلیکیشن برای ویرایش ویدئو است که امکان ادغام تصاویر و ویدئوها با افکت های سه بعدی را میسر می‌سازد و احتمالا در این به روز رسانی بزرگ، با تغییرات جزئی همراه خواهد بود.

استفاده بیشتر از زبان طراحی Fluent Design

ویندوز ۱۰

تا پیش از این، سبک طراحی Fluent را تنها در چند برنامه منتخب مایکروسافت مشاهده کرده ایم، اما اکنون انتظار می‌رود در به روز رسانی ماه پاییز، به معنای واقعی در همه جای سیستم و برنامه ها مشاهده شود. این زبان طراحی که به «پروژه نئون» نیز معروف است، موجب یکپارچگی بصری هرچه بیشتر فضای ویندوز و اپلیکیشنهای آن خواهد شد.

ویندوز ۱۰

یک مثال کوچک این سبک، اپلیکیشن ماشین حساب است که اثری شفاف در آن کاملاً قابل ملاحظه است.

پیشرفت و توسعه در مایکروسافت Edge

مایکروسافت Edge نام یک مرورگر وب است که توسط شرکت مایکروسافت، همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد و اکنون به یکی از پرطرفدار ترین مرورگرها تبدیل شده که حتی با کروم و موزیلا نیز رقابت می کند؛ اما قطعا در به روزرسانی پاییز، شاهد تغییرات بیشتری در این مرورگر در جهت محبوبیت روز افزون آن خواهیم بود.

ویندوز ۱۰

ابتکاری جدید برای مدیریت مخاطبین

مایکروسافت از مدت ها پیش وعده ارائه امکانی برای مدیریت مخاطبین داده بود که این امکان قرار است تحت عنوان My People در به روز رسانی بزرگ پاییز منتشر شود. هدف مایکروسافت از ارائه این ابزار، تسهیل سازی برقراری ارتباط بین کاربران، به اشتراک گذاری مطالب و فایل ها و پیام رسانی از طریق نوار taskbar است.

ویندوز ۱۰

بهبود اتصال تلفن همراه به ویندوز ۱۰

مایکروسافت وعده داده که راه های جدیدی برای ادغام گوشی های هوشمند با ویندوز ۱۰ ارائه کند تا کاربران بتوانند گوشی های هوشمند Android و iOS را به حساب مایکروسافت متصل کرده و صفحات وب را از گوشی به رایانه منتقل کنند.

ارسال نظر