سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از جهرمی حمایت کرد

رسانه کلیک – سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌ عنوان بزرگ‌ترین تشکل بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم حمایت کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از جهرمی حمایت کرد

به گزارش کلیک ، سازمان نصر از انتخاب محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط رییس جمهور تشکر کرد. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی حوزه فاوای ایران با پشتوانه ۱۵ هزار عضو فعال از انتخاب محمد جواد آذری جهرمی برای ریاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت کرده است.

سازمان نصر از آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پروژه‌های خرد و کلان در خوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داده است و از دولت و وزارت فاوا خواسته است تا به بخش خصوصی اعتماد کنند و مسیر را برای فعالان حوزه فاوا هموار سازد.

سازمان نظام صنفی در رابطه با اشتغالزایی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: امسال، مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری،سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است و باید در بازارهای جهانی با بهره‌مندی از توان فناوری اطلاعات و ارتباطات رکوردهای اشتغال شکسته شده است، با بهبود فضای کسب‌وکار در صنعت فاوای کشور عزیزمان می‌توانیم، اقدام به اشتغال‌زایی کنیم. هم‌اکنون نیز در شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سراسر کشور بیش از ۲۰۰ هزار نفر به‌طور مستقیم در حوزه فاوا در حال فعالیت هستند که این آمار در خصوص مشاغلی که به‌طور غیرمستقیم در این حوزه فعال هستند چندین برابر می‌شود.

این سازمان در پایان خاطر نشان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، آماده است تا با به اشتراک گذاشتن دانش، تجربه و توان فنی تمامی اعضای خود همراه و همدل با وزیر جدید در راه رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه و ساماندهی و نظم‌بخشی کسب‌وکارهای حوزه فاوا قدم موثری بردارد.

ارسال نظر