توسعه دوربین فول فریم بدون آینه نیکون واقعیت دارد!

رسانه کلیک - شایعات در گذشته به توسعه دوربین فول فریم بدون آینه نیکون اشاره کرده بودند. اکنون این شرکت توسعه این محصول را تایید کرده است.

توسعه دوربین فول فریم بدون آینه نیکون واقعیت دارد!

دوربین فول فریم بدون آینه نیکون مراحل توسعه خود را طی می کند. این خبر به وسیله شرکت نیکون در اینترنت منتشر شده است. این کمپانی ژاپنی بدون انتشار نام این محصول و همچنین تاریخ رونمایی از آن، توسعه دوربین فول فریم بدون آینه خود را تایید کرده است.

در حال حاضر دوربین فول فریم بدون آینه نیکون از سوی این شرکت با عبارت «نسل آینده دوربین های فول فریم» شناخته می شود. نیکون دوربین های فول فریم خود را FX نامگذاری می کند.

هم اکنون اطلاعات رسمی کمی در رابطه با این محصول در اختیار رسانه ها قرار دارد. نیکون اعلام کرده برای محصولات آینده خود لنزهای جدیدی را توسعه می دهد. در رابطه با تعداد لنزهایی که در زمان عرضه این دوربین در اختیار خریداران قرار می گیرد اطلاعاتی از سوی این شرکت ژاپنی منتشر نشده است.

بنابر گفته نیکون، این شرکت برای استفاده از لنزهای دوربین های DSLR کنونی بر روی دوربین فول فریم بدون آینه خود در آینده، مبدل مخصوصی را در اختیار خریداران قرار می دهد. هم اکنون شرکت های سونی و کانن از این استراتژی استفاده می کنند.

نیکون اعلام کرده از سیستم جدیدی برای نسل آینده دوربین های بدون آینه خود استفاده می کند که نتیجه سال ها جمع آوری اطلاعات از سوی عکاسان است. این شرکت ژاپنی برنامه ای برای توقف تولید دوربین های DSLR خود در آینده ندارد.

در حالی که توسعه دوربین فول فریم بدون آینه نیکون توسط این برند ژاپنی تایید شده، سوالات زیادی از سوی عکاسان و علاقه‌ مندان به دنیای عکاسی مطرح است. این امکان وجود دارد که این محصول به دوربین های DSLR کنونی این شرکت شباهت داشته باشد و این کمپانی به دنبال توسعه بیش از یک دوربین فول فریم بدون آینه باشد.

ارسال نظر