دوربین 360 درجه نیکون معرفی شد

کمپانی بزرگ نیکون دوربینی برای ضبط ویدئوهای واقعیت مجازی به بازار عرضه کرده است.

دوربین 360 درجه نیکون معرفی شد

به گزارش کلیک، با ورود دوربین های اکشن و ورزشی به بازار، بار دیگر دنیای دوربین های دیجیتال متحول شد. این دوربین ها با سایز بسیار کوچک خود و امکانات متنوعی که دارند، نیازهای بسیاری از کاربران در مواردی که استفاده از DSLR ها و سایر دوربین های حرفه ای ممکن نیست، برطرف می سازد. از طرف دیگر کیفیت فوق العاده ارائه شده توسط این دوربین ها باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کند.

با وجود اینکه بازار اکشن کم ها در دستان پرقدرت شرکت GoPro و محصولات یکه تازش است، شرکت هایی همچون نیکون قصد دارند تا با ورود به این عرصه گوی رقابت را از سایرین بگیرند. هرچند نیکون بیشتر در زمینه تولید دوربین های SLR و لنزهای فوق حرفه ای تخصص دارد، اما به نظر می رسد، علاقه زیادی به بازیگوشی و تجربه در زمینه های جدید دارد.

دوربین 360 درجه نیکون بیشتر به منظور ایجاد ویدئوهای واقعیت مجازی یا VR تولید شده است و نیاز کاربران را به سرعت برطرف می سازد. در حالی که برای ساخت چنین ویدئویی ها با دوربین GoPro نیاز به تعداد زیادی از آن ها دارید.

Nikon Key Mission 360 نام این دوربین کوچک دوست داشتنی است و نیکون امیدوار است سهم کوچکی از دنیای دوربین های اکشن و ورزشی را به خود اختصاص دهد. هنوز قیمت این محصول از سوی کمپانی نیکون ارائه نشده است.

منبع: diyphotography

ارسال نظر