نیکون دوربین فول فریم بدون آینه می‌سازد!

رسانه کلیک – پس از پیشتازی سونی در تولید دوربین‌های بدون آینه، حالا نوبت به دوربین نیکون رسیده است. این شرکت در صدد است دوربین بدون آینه فول فریم بسازد.

نیکون دوربین فول فریم بدون آینه می‌سازد!

میدان رقابت برای تولید دوربین‌های بدون آینه بسیار سخت و داغ است. شرکت‌های بزرگی مانند کانن و سونی در زمینه تولید دوربین‌های بدون آینه فعالیت داشته‌اند و حالا پس از فعالیت رقبا نوبت به نیکون رسیده است. نیکون در تلاش است تا بتواند دوربین بدون آینه‌ای به‌ خوبی دوربین‌های DSLR بسازد.

«تتسرو گوتو» مدیر تحقیق و توسعه نیکون در مصاحبه با سیتک به این موضوع اشاره‌ کرده است: «نیکون سعی دارد تا دوربین بدون آینه‌ای بسازد که بتواند به‌ راحتی با رقبای سرسختش رقابت کند. سنسور این دوربین یکی از بهترین سنسورهای دوربین‌های بدون آینه خواهد بود.»

شرکت‌های زیادی نظیر فوجی فیلم، المپیوس و سونی در زمینه تولید دوربین‌های بدون آینه فعالیت داشته‌اند و به‌جز سونی هیچ شرکتی نتوانسته به‌ صورت حرفه‌ای و بی‌عیب و نقص دوربین بدون آینه تولید کند. به نظر می‌رسد که نیکون قصد دارد تا رقیب جدی برای سونی شود و هدف اصلی رقابت نیکون سونی A9 است.

«گوتو» هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با این دوربین ارائه نداده است. نیکون به تازگی دو لنز برای دوربین‌های فول فریم ارائه داده است. این دو لنز شامل یک لنز زاویه بسته بافاصله کانونی ۳۶ میلی‌متر و دیافراگم ۱٫۲ و یک لنز ultra-bright با فاصله کانونی ۵۲ میلی‌متری با دیافراگم ۰٫۹ است. شاید این دو لنز اطلاعاتی در رابطه با دوربین بعدی نیکون به ما بدهد.

دوربین جدید نیکون ارزان به نظر نمی‌رسد و باید منتظر اطلاعات بیشتری در رابطه با این دوربین بدون آینه ماند.

ارسال نظر