نی نی سایت 12 ساله شد

رسانه کلیک - سایت محبوب نی نی سایت به مناسبت دوازدهمین سال فعالیتش روز سه شنبه جشن باشکوهی در هتل اسپیناس پالاس با حضور 600 نفر میهمان اعم از کاربران، فعالان فضای مجازی، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار کرد.

نی نی سایت 12 ساله شد

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های ارتقای سطح کیفیت زندگی در جامعه ایجاد محیط‌ های حمایت‌کننده از اعضا خانواده است؛ محیط‌ هایی پاسخگو که با فعالیت‌های تاثیرگذار، موجب بالا رفتن سطح کیفی زندگی افراد در جامعه می‌شوند. از جمله این فضاهای موثر، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستند؛ به ویژه آن‌هایی که رویکردشان بالا بردن کیفیت زندگی بانوان به عنوان افراد کلیدی هر خانواده در نظر گرفته شده است. البته در میان این‌ها آن هایی که این فضای حمایتی را برای مقاطع خاصی از زندگی بانوان یعنی بارداری و بچه‌داری فراهم کرده‌اند، مسئولیت سنگین‌تری را عهده‌دار شده‌اند.

نی نی سایت با همین هدف قدیمی‌ترین آن‌هاست. البته به واقع نی نی سایت فقط یک سایت نیست، بلکه موسسه‌ای است با تیمی حرفه‌ای متشکل از افراد مجرب و متخصص در حوزه‌های فنی، تحریریه، پزشکی، تبادل نظر و غیره. درست به همین دلیل است که توانسته با وجود رقبای مختلف جایگاهی امن و مطمئن میان کاربران پیدا کند. نی نی سایت امروز به مرجعی معتبر در حوزه بارداری و بچه‌داری تبدیل شده است.

دوازده سال تجربه در تولد ۱۲ سالگی

دوازده سال پیش درست در زمانی که هیچ پایگاه اطلاع‌رسانی آنلاین ایرانی وجود نداشت تا اطلاعات معتبر و دقیقی در حوزه بارداری و مادر و کودک به بانوان ایرانی ارائه دهد، نی نی سایت به عنوان اولین و بزرگترین سایت در این حوزه متولد شد.

در واقع نی نی سایت از سال ۱۳۸۴ مشغول خدمت‌رسانی به کاربران و همراهانش است و نتیجه آن ۱۲ سال اعتباری است که به راحتی به دست نیامده است. به یمن همین ۱۲ سال تلاش بی‌وقفه، جشنی باشکوه روز سه شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد تا نی نی سایت دیدار مسئولان با مخاطبانشان را تازه کنند و بتوانند این مناسبت را همراه با مخاطبان وفادارشان جشن بگیرند. این جشن باشکوه با حضور حدود ۶۰۰ نفر میهمان اعم از مخاطبان، کاربران، نی نی یارها، مسئولین فرهنگی و رسانه ای، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی، هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون و بسیاری از فعالان فضای مجازی برگزار شد.

بدیهی است اداره یک سایت تخصصی بدون حضور متخصصان فن و با استفاده از به روزترین الگوهای جهانی مرتبط امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود. از همین رو نی نی سایت با بهره‌گیری از آخرین اطلاعات روز همچنان جایگاه خود را به‌روز و محفوظ نگه داشته است.

هدف نی نی سایت، آرامش خانم‌ها

هدف اصلی نی نی سایت برطرف کردن دغدغه‌های خانم‌ها قبل و بعد از تولد نوزادشان است. اگرچه کم نیستند آقایانی که برای کسب اطلاعات به‌روز علمی در این حوزه و با هدف ایجاد شرایطی امن برای همسرو فرزندشان به این سایت مراجعه می‌کنند و از اطلاعات مفید آن لذت می‌برند. همین دغدغه بود که توسعه نی نی سایت را رقم زد تا جایی که در نی نی سایت بخش‌های مختلفی به وجود آمد تا بانوان ایرانی بتوانند بدون نگرانی و با خیالی راحت نه تنها از آخرین و به روزترین اطلاعات علمی دنیا در حوزه بارداری و بچه‌داری در بخش مجله مطلع شوند، بلکه به راحتی مشکلات مختلف خود را با پزشکان و متخصصان مطرح کشور در بخش کلینیک مطرح کرده و پاسخ مناسب را کسب کنند.

نی نی سایت در کنار بهترین سایت‌های دنیا

نی نی سایت با نیم میلیون کاربر در حال حاضر به لحاظ تعداد بازدید (رنکینگ الکسا)، جزو هزار سایت برتر دنیا و بیست سایت اول ایران است. جایگاه نی نی سایت در دنیا نشان می‌دهد که نی نی سایت نه تنها برای کاربران فارسی زبان داخل ایران از اعتبارخاصی برخوردار است، بلکه کاربران ایرانی یا حتی فارسی زبان غیر ایرانی مقیم خارج از کشور ایران هم این سایت را به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرجع فارسی زبان در حوزه بارداری و بچه‌داری پذیرفته‌اند و مورد استفاده قرار می‌دهند.

ارسال نظر