لاک پشت‌های نینجا به بازی Injustice 2 اضافه شدند

رسانه کلیک – سومین بسته الحاقی نیز برای بازی Injustice 2 معرفی شد که لاک‌پشت‌های نینجا، انچنترس و اتم را به بازی اضافه می‌کند.

لاک پشت‌های نینجا به بازی Injustice 2 اضافه شدند

تریلر جدیدی منتشر شده است که کاراکترهای جدید بازی Injustice 2 را معرفی می‌کند. در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های محبوبی مانند لاک‌پشت‌های نینجا، انچنترس و اتم هستیم. این بسته درواقع سومین بسته‌ای هست که برای بازی Injustice 2 عرضه می‌شود.

در کنار شخصیت‌های انچنترس و اتم، شاهد حضور هر چهار نینجای دوست‌داشتنی هستیم. هر یک از این لاک‌پشت‌ها از سبک مبارزه‌ای خاص خود برخوردار است که باعث جذاب‌تر شدن مبارزه خواهد شد.

در تریلر، انچنترس و اتم در حال مبارزه هستند که مایکل‌آنجلو مبارزه را متوقف می‌کند. سپس برادران دیگر مایکل‌آنجلو نشان داده می‌شوند تا حضور آنها در بازی Injustice 2 تایید شود.

هنوز تریلری از گیم‌پلی بازی منتشر نشده است. به همین منظور نمی‌دانیم که انتخاب لاک‌پشت‌ها و نحوه مبارزه‌شان به چه صورتی است. با در نظر گرفتن تریلر می‌توان حدس زد که لئوناردو کاراکتر اصلی است و در مبارزه امکان تعویض او با برادرانش وجود دارد.

شخصیت‌های جدید بازی ‌Injustice 2 به‌صورت جداگانه عرضه می‌شوند. در حال حاضر تنها زمان عرضه شخصیت اتم را می‌دانیم که ۲۱ آذر عرضه می‌شود. البته انتظار می‌رود که شخصیت‌های دیگر نیز در بازه زمانی نزدیک به ۲۱ آذر عرضه شوند.

بازی Injustice 2 در سبک مبارزه‌ای عرضه شده است. در این بازی شاهد مبارزه ابرقهرمانان دنیای دی‌سی هستیم. ندررلم، سازنده بازی Injustice 2 وعده داده که آن را برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌کند.

منبع: Gamestop

ارسال نظر