شبیه‌سازی بازی‌های کلاسیک نینتندو به شکل سه بعدی

آیا بازی‌های قدیمی و نوستالژیک نینتندو را یادتان هست؟این بازی ها قرار است از این پس به شکل سه بعدی به صورت شبیه‌سازی شده در کامپیوتر عرضه شوند.

شبیه‌سازی بازی‌های کلاسیک نینتندو به شکل سه بعدی

به گزارش کلیک، بازی‌های نینتندو به شکل سه بعدی از این پس عرضه خواهند شد. مطمئن نیستم که چقدر حافظه شما یاری می‌کند اما من بازی خاطره انگیر مگامن (mega man) که به شکل دو بعدی بود را به خاطر دارم یا بازی ماریو (Mario) ، بچه‌های ایکاروس (Kid Icarus) و بقیه بازی‌های نوستالژیک و کلاسیک قدیمی که همه‌ ما با شخصیت‌های داخل بازی خاطره‌هایی داریم.

بازی سه بعدی نینتندو
یک شبیه‌ساز جدید نینتندو برای کامپیوترهای شخصی برنامه‌نویسی و ساخته شده است تا با آن بتوان بازی‌های دو بعدی را به شکل سه بعدی بازی کرد. اسم این شبیه ساز ۳DNES نام گرفته است. این برنامه‌نویسان به شبیه‌ ساز ۳DNES گزینه‌ای اضافه کردند که قابلیت‌های سه بعدی به حافظه خواندنی (ROM) کامپیوتر می‌دهد. این اولین باری نیست که تعدادی سعی در سه بعدی سازی بازی‌های قدیمی کنسول نینتندو دارند اما بالاخره این اتفاق افتاد که به نوع خود بسیار جالب است. با این وجود این سیستم هنوز کمی ایراد دارد که نینتندو سعی در برطرف کردن آن‌ها دارد. برخی از بازی‌های سه بعدی که برای این شبیه‌ساز تاکنون ساخته شده است عبارت است از: تتریس (Tetris) ، مگامن‌۲ (Mega Man 2) ، متروید (Metroid) ، نینجا (Ninja Gaiden) ، بایک (Excitebike) ، داک هانت (Duck Hunt) ، سوپر ماریو (Super Mario Bros.2) . یک نمونه از این بازی‌های سه بعدی در سر تیتر خبر قابل مشاهده است

منبع: yahoo

ارسال نظر