فروش کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۲٫۴ میلیون واحد عبور کرد

کمتر از دو ماه پیش، کمپانی نینتندو به صورت رسمی کنسول جدید خود را روانه بازار کرد. پس از عرضه این کنسول، شاهد موفقیت و محبوبیت روز افزون آن در نزد بازی بازان بودیم. به طوری که چند روز گذشته، کمپانی سازنده اعلام کرد که فروش نینتندو سوییچ در سرتاسر آمریکای شمالی به رقم ۹۰۶ هزار واحد رسیده است. به تازگی موسسه تحلیل گران آماری سوپر دیتا بر اساس اطلاعات و نتایج بدست آمده، میزان فروش کلی کنسول نینتندو سوییچ را در اولین ماه عرضه بیش از ۲٫۴ میلیون واحد اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

فروش کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۲٫۴ میلیون واحد عبور کرد

به طوری که چند روز گذشته، کمپانی سازنده اعلام کرد که فروش نینتندو سوییچ در سرتاسر آمریکای شمالی به رقم ۹۰۶ هزار واحد رسیده است. به تازگی موسسه تحلیل گران آماری سوپر دیتا بر اساس اطلاعات و نتایج بدست آمده، میزان فروش کلی کنسول نینتندو سوییچ را در اولین ماه عرضه بیش از ۲٫۴ میلیون واحد اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، متاسفانه شرکت نینتندو صحبتی از میزان فروش جهانی این دستگاه جدید نکرد و هنوز آمار رسمی و دقیقی از فروش کلی این کنسول در دسترس نیست. البته موسسه های گوناگونی نظیری NPD و سوپر دیتا در عرصه تخمین میزان فروش عناوین ویدیویی، کنسول ها، برنامه ها، سخت افزارها و قطعات حضور دارند و با تحقیقات گسترده، آمار نسبتا دقیقی را در اختیار عموم قرار می دهند. به تازگی موسسه تحلیل گران آماری سوپر دیتا بنا به تحقیقاتی که انجام داده، مدعیست که فروش جهانی کنسول جدید نینتندو سوییچ در اولین ماه عرضه خود، از مرز ۲٫۴ میلیون واحد عبور کرده است.

این اطلاعات توسط موسسه سوپر دیتا تهیه شده و کمپانی نینتندو در انتشار این آمار هیچ نقشی ندارد. همچنین سازندگان این کنسول محبوب هنوز واکنشی در برابر انتشار این آمار نشان نداده اند و میزان فروش کلی کنسول نینتندو سوییچ را تایید و یا تکذیب نکردند. از آن جا که همیشه ادعاهای موسسه سوپر دیتا صحت داشته است، می توان به آمار جدید این شرکت مبنی بر فروش ۲٫۴ میلیون واحدی Nintendo Switch نیز اعتماد کرد.

در ماه اکتبر سال میلادی گذشته، کمپانی بزرگ نینتندو در رابطه با فروش کنسول جدید خود در اولین ماه انتشار خود صحبت کرد. این شرکت پیش بینی کرد که فروش کنسول جدید خود در اولین ماه عرضه به رقم ۲ میلیون واحد خواهد رسید. حال بنا به اطلاعات منتشر شده توسط سازمان سوپر دیتا، گویا پیش بینی سازندگان به درستی محقق شده و کنسول نینتندو سوییچ به خوبی تمامی انتظارات آن ها را برآورده کرده است.

البته موسسه تحلیل گران آماری سوپر دیتا ضمن اعلام میزان فروش جهانی نینتندو سوییچ در اولین ماه عرضه کنسول، فروش کلی این دستگاه بازی را تا پایان سال میلادی جاری (۲۰۱۷) پیش بینی کرد. اعضای سوپر دیتا معتقد هستند که میزان فروش جهانی کنسول Nintendo Switch تا پایان امسال، در حدود ۵ الی ۷٫۲ میلیون واحد خواهد بود.

به علاوه، آقای جوست ون درونن (Joost van Dreunen)، رئیس ارشد موسسه آماری سوپر دیتا، در بیانیه ای اعلام کرد که انتظار نینتندو از فروش جهانی کنسول جدید خود در ماه مارس (اولین ماه انتشار کنسول)، رسیدن به رقم ۲ میلیون واحد بود. حال طبق آمار منتشر شده مبنی بر فروش ۲٫۴ میلیون واحدی دستگاه در سراسر جهان، به نظر می رسد سازندگان بالاتر از انتظار خود عمل کردند. وی در این بیانیه این چنین شرح داد:

کمپانی نینتندو بالاتر از انتظار خود عمل کرده است. به همین خاطر، حداقل تا به امروز شرکت نیننتندو راه موفقیت را به خوبی پیموده است و این امر باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران و در نتیجه بهبود وضعیت مالی شرکت خواهد شد.

آقای جوست ون درونن در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که عناوین ویدیویی فوق العاده و قدرتمندی از جمله Mario Kart 8 Deluxe و Splatoon 2 در راه کنسول نینتندو سوییچ هستند. به نظر رئیس ارشد شرکت سوپر دیتا، انتشار این عناوین ویدیویی جدید قطعا به فروش این کنسول تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

در سایر خبرها، بازی ویدیویی مهیج و پرطرفدار The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز فروش فوق العاده ای را تجربه کرد. بنا به آمارهای قابل دسترس، میزان فروش جهانی این بازی از مرز ۱ میلیون نسخه گذشته است. همچنین کمپانی نینتندو در طول این هفته، مراسم و رویداد بزرگ Nintendo Direct را برگزار خواهد کرد که در طول آن، از عناوین و قابلیت های جدید کنسول نینتندو سوییچ رونمایی خواهد شد. همراه ما باشید...

لازم به ذکر است کنسول Nintendo Switch در تاریخ ۳ مارس سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با ۱۳ اسفند سال ۹۵) در بیشتر کشورهای دنیا عرضه شد. مدل استاندارد این کنسول هم اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار (حدود ۱ میلون و ۸۰۰ هزار تومان) به فروش می رسد.

علاقه مندان و طرفداران کنسول نینتندو سوییچ، نقد و بررسی همه جانبه این کنسول جدید را در رسانه کلیک از دست ندهند. برای مراجعه به نقد و بررسی کنسول Nintendo Switch، بر روی این نوشته کلیک فرمایید.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با فروش جهانی کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ آیا شما هم با پیش بینی موسسه سوپر دیتا موافق هستید و فروش کلی این دستگاه تا پایان امسال را در رنج ۵ و ۷٫۲ میلیون واحد پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر