بازی Nioh برای رایانه شخصی منتشر می‌شود

رسانه کلیک - سرانجام درخواست متعدد پی سی بازها بی جواب نماند و این افراد به زودی می توانند عنوان ویدیویی فوق العاده جذاب Nioh را تجربه کنند.

بازی Nioh برای رایانه شخصی منتشر می‌شود

از آنجا که عنوان ویدیویی Nioh در اوایل سال میلادی جاری به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد، تا به امروز درخواست های زیادی مبنی بر انتشار نسخه پی سی بازی در سرتاسر فضای مجازی دیده می شود و کاربران و دارندگان این پلتفرم به دنبال تجربه این عنوان مهیج هستند. حال خبر خوب این است که سرانجام شرکت «کویی تکمو» (Koei Tecmo) رسما عرضه نسخه پی سی بازی Nioh را تایید و تاریخ انتشار دقیق آن را به همراه مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی مشخص کرد.

بر این اساس، نسخه پی سی بازی Nioh در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۱۶ آبان ماه ۹۶) تحت عنوان Nioh: Complete Edition از طریق سرویس استیم به صورت دیجیتالی منتشر می شود. خوشبختانه پی سی بازها علاوه بر دریافت نسخه کامل بازی، به سه بسته الحاقی آن از جمله Bloodsheds End، Dragon of the North و Defiant Honor دسترسی دارند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به بسته های الحاقی مذکور، احتیاجی به پرداخت هزینه جداگانه ای نیست و نسخه Complete Edition بازی Nioh شامل تمامی این موارد است.

همچنین ذکر این نکته مهم است که در روز ۱۶ آبان، کنسول جدید و قدرتمند شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس همراه با عناوین ویدیویی مختلف و فراوانی به بازار عرضه می شود.

نسخه پی سی بازی Nioh

شرکت «کویی تکمو» در خصوص عرضه بازی Nioh بر روی پلتفرم رایانه شخصی گفته است: «استودیوی تیم نینجا به خوبی آگاه است که تعداد زیادی از بازیکنان و طرفداران مشتاقانه خواستار عرضه نسخه پی سی بازی Nioh هستند. امروز خیلی هیجان زده هستم تا اعلام کنم سرانجام این بازی پرطرفدار تحت عنوان Nioh: Complete Edition در اختیار طرفداران پر و پا قرص پلتفرم پی سی (PC) قرار می گیرد».

نسخه پی سی بازی Nioh شامل دو حالت جدید به نام های Action و Movie است. در حالت «اکشن» بازیکنان می توانند این عنوان را بدون هیچ افت فریم و با نرخ ثابت ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. همچنین به لطف حالت Movie، امکان تجربه و اجرا بازی با رزولوشن ۴K واقعی نیز برای بازی بازان فراهم شده و حال و هوای سینماتیکی به آن بخشیده است. متاسفانه جزئیات زیادی در این زمینه توسط استودیوی تیم نینجا ارائه نشده است.

ناگفته نماند؛ به مناسبت عرضه بازی Nioh: Complete Edition، سازندگان کلاه جنگی جدیدی به نام the Dharmachakra Kabuto برای نسخه پی سی بازی در نظر گرفته اند.

همان طور که در ابتدا خبر اشاره کردیم، شرکت ناشر مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان بی نظیر را مشخص کرده است. متاسفانه سیستم مورد نیاز بازی Nioh جز سیستم های رده بالا به شمار می رود و کارت گرافیک قدرتمندی را طلب می کند که شاید برخی از بازیکنان به راحتی قادر به تجربه آن نباشند. در هر صورت، با داشتن پردازنده مرکزی اینتل Core™ i5 3550، رم ۶ گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce® GTX 780 (با حافظه داخلی ۳ گیگابایت) می توانند این عنوان را با پایین ترین تنظیمات گرافیکی بر روی پی سی تجربه کنید. نکته جالب دیگر این است که برای نصب نسخه استاندارد و سه بسته الحاقی دیگر، به ۱۰۰ گیگابایت حافظه خالی نیاز دارید.

نسخه پی سی بازی Nioh

با داشتن سیستمی به مشخصات پردازنده مرکزی اینتل Core™ i7 4770K، رم ۸ گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce® GTX 1060 (با حافظه داخلی ۶ گیگابایت) می توانید بهترین تجربه از بازی Nioh را کسب کنید. در ادامه مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Nioh را مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز برای اجرا بازی Nioh:

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core™ i5 3550 و یا بهتر
  • رم: ۶ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce® GTX 780 یا ای ام دی Radeon™ R9 280
  • حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • هارد دیسک: ۱۰۰ گیگابایت
  • اتصال به اینترنت: پهنای باند مناسب است

سیستم پیشنهادی برای اجرا بازی Nioh:

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core™ i7 4770K و یا بهتر
  • رم: ۸ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce® GTX 1060 یا ای ام دی AMD Radeon™ R9 380X
  • حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • هارد دیسک: ۱۰۰ گیگابایت
  • اتصال به اینترنت: پهنای باند مناسب است

شایان ذکر است؛ بازی محبوب Nioh در ابتدا در تاریخ ۷ فوریه سال میلادی جاری (۱۹ بهمن ماه سال ۹۵) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. عملکرد این عنوان ویدیویی تحسین برانگیز است چرا که توانسته از میان بیش از ۱۰۰ منتقد معتبر جهان، نمره ۸۸ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد. جالب اینجا است که این عنوان ویدیویی در بخش امتیاز و نقد کاربران و بازیکنان در وب سایت معتبر متاکریتیک نیز نمره ۸٫۵ (از ۱۶۵۰ نقد) را اخذ کرده است. بدین خاطر، بدون تردید عرضه نسخه رایانه شخصی Nioh به افزایش فروش این بازی و سود شرکت ناشر کمک به سزایی می کند.

ارسال نظر