تا چند سال آینده منتظر Battlefield جدید نباشید

اگر به فکر نسخه بعدی بازی مهیج بتلفیلد هستید، باید بدانید که کمپانی الکترونیک آرتز حالا حالاها به سراغ ساخت و عرضه نسخه جدیدی از این سری نخواهد رفت و بازیکنان باید چند سالی خود را با بازی بتلفیلد ۱ مشغول کنند! بر اساس صحبت های اخیر رئیس مالی شرکت الکترونیک آرتز، آقای بلک یورگسن (Blake Jorgensen)، نسخه بعدی بازی Battlefield تا چند سال آینده عرضه نخواهد شد و گویا چند سالی خبر از رقابت نفس گیر این فرانچایز با مجموعه کال اف دیوتی نخواهد بود! اما در عوض شرکت مشهور EA تمرکز خود را بر روی مجموعه استار وارز می گذارد و در سال آینده میلادی، نسخه جدیدی از بازی Star Wars Battlefront برای پلتفرم های بازی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تا چند سال آینده منتظر Battlefield جدید نباشید

بر اساس صحبت های اخیر رئیس مالی شرکت الکترونیک آرتز، آقای بلک یورگسن (Blake Jorgensen)، نسخه بعدی بازی Battlefield تا چند سال آینده عرضه نخواهد شد و گویا چند سالی خبر از رقابت نفس گیر این فرانچایز با مجموعه کال اف دیوتی نخواهد بود! اما در عوض شرکت مشهور EA تمرکز خود را بر روی مجموعه استار وارز می گذارد و در سال آینده میلادی، نسخه جدیدی از بازی Star Wars Battlefront برای پلتفرم های بازی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بدون شک مجموعه بی نظیر بتلفیلد تا به امروز عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته و هم اکنون گیمرهای زیادی در سراسر جهان در حال تجربه این فرانچایز می باشند. سری بتلفیلد تمام موفقیتش را مدیون گیم پلی هیجان انگیز و بخش مولتی پلیر (چند نفره) بی نقص است که چندی پیش کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی دایس، نسخه جدیدی از این فرانچایز تحت عنوان بتلفیلد ۱ عرضه کرد و بار دیگر شاهد موفقیت و فروش چشم گیر بازی بودیم.

امروز در طی سی و پنجمین انجمن ملی برنامه سرمایه گذاری (Nasdaq)، آقای بلک یورگسن (Blake Jorgensen)، رئیس مالی شرکت الکترونیک آرتز، به صورت رسمی اعلام کرد که مجموعه بتلفلید تا چند سال آینده پا به میادین نمی گذارد و بازیکنان و طرفداران آن، منتظر نسخه جدیدی از این سری نباشند. با توجه به عدم عرضه نسخه جدید بازی بتلفیلد، شرکت EA به راحتی تمام تمرکز خود را بر روی ساخت نسخه جدید بازی Star Wars Battlefront می گذارد به طوری که در سال آینده میلادی (۲۰۱۷)، نسخه دوم این فرانچایز به دست علاقه مندان و بازیکنان خواهد رسید.

بر خلاف تصور، با توجه به اینکه در هر سال شاهد عرضه نسخه جدیدی از مجموعه کال اف دیوتی از سوی کمپانی اکتیویژن هستیم، تا چند سال آینده خبری از نسخه بعدی بازی Battlefield نخواهد بود و در حال حاضر، بازیکنان باید لحظات خود در همان جنگ جهانی اول سپری کنند. همان طور که مطلع هستید، بازی Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با جمعه ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای تمامی پلتفرم ها نظیر پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شد. در این حالی است که نسخه چهارم مجموعه بتلفیلد در سال ۲۰۱۳ به صورت رسمی منتشر شد و از آن زمان تا به امروز، همچنان سرورهای بازی بتلفیلد ۴ فعال بوده و بازیکنان زیادی مشغول تجربه این عنوان ویدیویی هستند.

پس از عرضه بازی بتلیفلد ۴، شرکت الکترونیک آرتز به پشتیبانی از بازی خود ادامه داد و با عرضه بسته های الحاقی متنوع و هیجان انگیز، بازیکنان زیادی را به سمت این عنوان کشید به طوری که همچنان شاهد فروش بی نظیر Battlefield 4 هستیم. حال با توجه به فاصله ۳ ساله میان دو نسخه بتلفیلد، گویا کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد که روش گذشته خود را دنبال کند و با عرضه بسته های الحاقی و نقشه های جدید و گسترش محتوای بازی Battlefield 1، به درآمد حاصل از فروش این بازی افزوده کند.

battlefield-1-wallpaper

اینکه تا چند سال آینده هیچ نسخه جدیدی از مجموعه پرطرفدار بتلفیلد عرضه نمی شود، هم برای بازیکنان و هم برای سازنده بهتر می باشد چرا که سازندگان در این فرصت طولانی مدت، زمان بیشتری جهت برنامه ریزی و ایده پردازی بازی دارند و طول این زمان، به راحتی می توانند پروژه مهم خود را مدیریت کنند. در نهایت، بازی ای که به دست بازیکنان و علاقه مندان می رسد نیز، یک عنوان بی نقص و خارق العاده به شمار خواهد رفت. به علاوه با اینکه نقشه های گوناگونی در بخش مولتی پلیر بازی بتلفیلد ۱ وجود دارد و گیمرها می توانند در اقصی نقاط مختلف جهان با یکدیگر به رقابت بپردازند، در این مدت کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی بازی سازی دایس، بسته های الحاقی گوناگونی را طراحی و عرضه می کنند تا اشتیاق تجربه بازی بتلفیلد ۱ همچنان در دل بازیکنان باقی بماند.

در طرفی دیگر، عدم عرضه نسخه بعدی عنوان ویدیویی Battlefield، خوشنودی طرفداران مجموعه استار وارز (جنگ ستارگان) را به همراه دارد! در این مصاحبه، آقای بلک یورگسن اعلام کرد که شرکت دایس الکترونیک آرتز هم اکنون بر روی ساخت نسخه دوم بازی Star Wars Battlefront مشغول به کار است و این عنوان ویدیویی محبوب در سال آینده عرضه خواهد شد. به گفته رئیس مالی این شرکت، نسخه بعدی بازی Star Wars Battlefront نسبت به نسخه پیشین بزرگ تر، هیجان انگیز و بهتر خواهد بود.

وی در خصوص نسخه دوم بازی استار وارز بتل فرانت گفت:

ما از اینکه چگونه بازی Star Wars Battlefront در سال آینده عرضه خواهد شد، بسیار خیلی هیجان زده هستیم. این یک عنوان ویدیویی زیبایی است که همه مردم عاشق آن هستند. ما تمام انتقادها و مشکلات نسخه قبلی این بازی را قبول کردیم و در حال حاضر، سخت مشغول رفع انتقادها هستیم تا نسخه دوم بازی استار وارز، عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنم، این است که ما واقعا از ابزارهای قدیمی جنگ ستارگان استفاده کردیم و هرگز قادر به استفاده از ابزارات جدیدی که در قسمت هشتم حضور پیدا کردند، نبودیم چرا که بازی کمی زودتر از فیلم آن عرضه شد. اما در نسخه دوم بازی Star Wars Battlefront، ما این فرصت را داریم که از محتویات فیلم جدید استفاده کرده و بازی را بزرگ تر از گذشته طراحی کنیم.

بلک یورگسن در ادامه صحبت های خود افزود:

چند هفته آینده، فیلم جدیدی از مجموعه جنگ ستارگان اکران خواهد شد که مردم شیفته آن می شوند. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا نسخه سال آینده بازی استار وارز بزرگ تر و هیجان انگیزتر از همیشه ظاهر شود.

شایان به ذکر است کمپانی الکترونیک آرتز هنوز تاریخ انتشار رسمی نسخه دوم بازی استار وارز بتل فرانت را اعلام نکرده است. پیش بینی می شود که این عنوان ویدیویی در اواخر سال میلادی آینده (۲۰۱۷) برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس اسکورپیو، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۴ پرو و رایانه های شخصی عرضه شود. همچنین هنوز هیچ برنامه ای برای نسخه بعدی مجموعه بتلفیلد وجود ندارد و مشخص نیست که نسخه بعدی، در چه زمانی اتفاق بیافتد!

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عدم عرضه نسخه جدید بازی Battlefield تا چند سال آینده چیست؟ به نظر شما، داستان این عنوان در چه زمانی روایت خواهد شد؟ آیا جنگ جهانی دوم با سبک بتلفیلد در راه است؟ در خصوص نسخه دوم بازی استار وارز، آیا این عنوان می تواند موفق تر از نسخه پیشین خود ظاهر شود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر