نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد

نسخه جدید از گوشی محبوب و پر طرفدار نوکیا ۳۳۱۰ در حالی که قیمت مناسب و اندکی دارد وارد بازار ایران شد.

نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد

به گزارش کلیک، گوشی نوکیا ۳۳۱۰ که محصول کشور فلاند است اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی یعنی ۱۷ سال پیش وارد بازار شد اما با گذشت این همه سال هنوز هم طرفدارانی دارد. به دلیل مقاومت بسیار بالا در مقابل هر گونه ضربه به این‌گوشی لقب جان سخت را داده‌اند. این گوشی تلفن هوشمند با امکانات ساده و قدیمی خود حتی امروزه نیز به دلیل مقاومت بالا، شارژدهی مناسب و بازی مار نوستالژیک نوکیا طرفدارانی دارد و فروش می رود.

نوکیا ۳۳۱۰ یک محصول موفق برای شرکت فنلاندی خود به حساب می رود و یکی از پرفروش ترین موبایل های دنیا محسوب می شود. نوکیا پس از مدت‌ها غیبت با شرکت اچ ام دی گلوبال دوباره وارد صنعت تولید و عرضه گوشی های همراه شد و پس از معرفی اسمارت فون نوکیا ۶، یک نمایشگاه ترتیب داد ودر طی این نمایشگاه موبایل‌های جدید خود یعنی نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۵ و نوکیا ۹ را معرفی کرد و حالا نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ به عنوان دومین محصول جدید نوکیا بعد از نوکیا ۶ وارد ایران شده است.

نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ به صورت غیر رسمی و در تعداد محدود در چهار رنگ آبی، سورمه‌ای، نارنجی و خاکستری با قیمت ۳۲۰ هزار تومان بدون داشتن گارانتی وارد بازار ایران شده است. همچنین نسخه طرح اصلی این گوشی با برند نوکیا و تولید کشور هند در سه رنگ سرمه‌ای، نارنجی و آبی با قیمت ۱۰۰ هزار تومان بدون گارانتی در بازار ایران به فروش می رسد.
گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ همانند نسخه قدیمی خود می‌تواند تا بیش از ۲۰ روزشارژ خود را حفظ کند و نیاز به شارژ نداشته باشد. و همچنین لازم به ذکر است که این گوشی همراه با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۲.۴ اینچی رنگی همراه با بازی معروف و محبوب Snake تولید و عرضه شده است.

ارسال نظر