منتظر عرضه جهانی نوکیا 7 در اوایل سال 2018 باشید

رسانه کلیک - گوشی میان رده و هوشمند نوکیا 7 سرانجام پس از رونمایی انحصاری در چین اوایل سال آینده میلادی در بازارهای جهانی عرضه می شود.

منتظر عرضه جهانی نوکیا 7 در اوایل سال 2018 باشید

شرکت HMD Global تولید کننده موبایل‌های نوکیا اکتبر امسال از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام نوکیا 7 در چین رونمایی کرده بود. این گوشی انحصارا در بازار چین عرضه شده و خبری از ورود به بازارهای سایر کشورها نبود تا اینکه سرانجام این شرکت برای علاقه‌مندان به این برند نوستالژیک در سراسر جهان نیز فکری کرده و قرار است HMD Global نوکیا 7 را اوایل سال 2018 روانه بازارهای جهانی کند تا نوکیا 7 نیز همانند گوشی هوشمند نوکیا 6 ابتدا در چین عرضه شده و بعد به بازارهای کشورهای دیگر پای بگذارد.

برخی از منابع مدعی شده‌اند که باید منتظر رونمایی و عرضه جهانی نوکیا 7 در نوزدهم ژانویه سال 2018 باشیم؛ شایعه‌ای که هیچ‌یک از مقامات HMD Global آن را تائید یا تکذیب نکرده‌اند.

نکته جالب‌ توجه درباره گوشی هوشمند نوکیا 7، استقبال فوق‌العاده چینی‌ها در زمان پیش‌خرید و ثبت‌نام خرید این گوشی است تا جایی که بیش از 1.5 میلیون نفر برای خرید این گوشی هوشمند ثبت‌نام کرده و این گوشی در دقایق اولیه عرضه در چین به فروش رسید.

نوکیا 7 دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی LCD و کیفیت فول اچ دی بوده و اولین گوشی نوکیاست که از پردازنده اسنپدراگون 6XX بهره گرفته است. حافظه رم این گوشی 6 و 4 گیگابایت و هم‌چنین حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که با کارت حافظه اس دی کارت قابل ارتقا خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسل و مجهز به فلش LED دوگانه است. دوربین دوم و سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل کیفیت دارد و قدرت باتری گوشی نیز 3000 میلی‌آمپر ساعت است.

مدل اصلی نوکیا 7 با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی حدود 381 دلار قیمت دارد و مدل دیگر این گوشی هوشمند با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 411 دلار به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر