D1C نوکیا، تبلت از آب در آمد

تبلت نوکیا D1C با صفحه نمایش ۱۳٫۸ اینچی و اندروید ۷٫۰ مورد بررسی بنچمارک قرار گرفته است.

D1C نوکیا، تبلت از آب در آمد

به گزارش کلیک، احتمال زیادی وجود دارد که نوکیا تا آخر سال جاری دستگاهی را روانه بازار کند. بیش از ۲ ماه تا پایان سال ۲۰۱۶ باقی مانده است، بنابراین هنوز زمان زیادی برای به تحقق پیوستن این شایعات وجود دارد.

یکی از این دستگاه ها که در چند هفته گذشته هم زیاد مورد بحث قرار گفته، Nokia D1C است. قبل از هر چیز باید اعتراف کنیم که فکر می کردیم نوکیا D1C قرار است اولین گوشی هوشمند نوکیا با سیستم عامل اندروید باشد، اما این دستگاه یک تبلت است. با این حال، این دستگاه یک تبلت اندرویدی است که وجود آن بسیار واقعی به نظر می رسد و احتمالا تحت آزمایش های جدی قرار دارد.

بر اساس گزارش بنچمارک GFXBench ، نوکیا D1C توسط اندروید ۷٫۰ قدرت گرفته است ، بنابراین می تواند تبدیل به رقیب جدی برای دیگر تبلت های موجود در بازار شود. برخی از اطلاعات فاش شده از این بنچمارک هم گزارش های قبلی در مورد نوکیا D1C را تایید می کند ؛ مانند این واقعیت که این گوشی/تبلت (پیش از این دقیقا نمی دانستیم که این دستگاه دقیقا چیست، تبلت است یا گوشی) به یک پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز هشت هسته ای مجهز می باشد (احتمالا اسنپ دراگون ۴۳۰ ) و کارت گرافیک آن آدرنو ۵ ۰۵ است.

علاوه بر این، این تبلت دارای ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است، اما طبق گفته بنچمارک تنها ۹ گیگابایت آن در دسترس می باشد و بقیه فضا اشغال شده است. نوکیا D1C به احتمال زیاد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت، به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی ثانویه در جلو دارد. هر دو دوربین هم قادر به ضبط فیلم به صورت HD (1080P) هستند.

نکته اصلی دیگری که ما را قانع کرده است که D1C یک تبلت است، نه یک گوشی هوشمند، اندازه صفحه نمایش آن است. دستگاه پیش روی نوکیا از یک صفحه نمایش بزرگ ۱۳٫۸ اینچی با وضوح کامل (full HD 1080p) پشتیبانی می کند.

این اطلاعات تمام چیزی است که تاکنون در مورد این دستگاه می دانیم. بنابراین امیدواریم که نوکیا به زودی اطلاعات بیشتری را در مورد D1C منتشر کند. با اخبار تکمیلی این تبلت با ما همراه باشید.

ارسال نظر