ساعت هوشمند Nokia Steel در دو رنگ جدید و متفاوت روانه بازار می‌شود

رسانه کلیک - شرکت HMD Global قرار است ساعت هوشمند Nokia Steel را در دو رنگ متفاوت و به صورت محدود روانه بازار کند.

ساعت هوشمند Nokia Steel در دو رنگ جدید و متفاوت روانه بازار می‌شود

شرکت HMD Global ساعت هوشمند Nokia Steel را در رنگ بندی‌های جذاب اما در نسخه محدود در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. Nokia Steel در ماه جولای و تنها در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده بود. حال این شرکت قصد دارد تا دو رنگ تمام مشکی و رزگلد این مدل را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

این ساعت‌های هوشمند خوش‌رنگ، با همان امکانات قبلی طراحی شده و رنگ رزگلد با قیمت متفاوت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. رنگ تمام مشکی آن همانند سایر رنگ‌های این مدل به قیمت ۱۲۹٫۹۵ دلار و رنگ رزگلد آن با قیمت ۱۴۹٫۹۵ دلار به فروش می‌رسد.

ظاهر ساعت هوشمند Nokia Steel همانند شکل رایج و سنتی ساعت‌ها است، اما با اپلیکیشن های موبایلی همگام‌سازی می‌شود و تمامی فعالیت‌های روزانه مانند ضربان قلب، وزن و کیفیت خواب کاربر را بررسی می‌کند. همچنین از طریق این ساعت هوشمند می‌توان تماس‌ها و پیام‌های ورودی و زنگ هشدار را دریافت کرد.

این ساعت با یک بار شارژ، حدود ۲۵ روز روشن باقی می‌ماند که این مدت‌زمان، Nokia Steel را از ساعت‌های هوشمند اپل متفاوت ساخته است.

Nokia Steel سومین گجت پوشیدنی نوکیا است که طرفداران بسیاری دارد؛ ظاهر این ساعت همانند ساعت‌های معمولی است که با بند چرمی طراحی شده و با رنگ‌های جذاب روانه بازار شده است.

شایان ذکر است؛ خرید این ساعت از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت امکان‌پذیر است.

ارسال نظر