Steel، جدیدترین ساعت هوشمند نوکیا بسیار خیره‌کننده است

رسانه کلیک - نوکیا اخیراً جدیدترین ساعت هوشمند خود را طراحی و روانه بازار کرده است. در ادامه برخی مشخصات Steel را می‌بینیم.

Steel، جدیدترین ساعت هوشمند نوکیا بسیار خیره‌کننده است

ظاهر Steel، جدیدترین ساعت هوشمند نوکیا، مانند ساعت‌های مچی معمولی است و مانند سایر ساعت‌ها، تماس‌های ورودی و نوتیفیکیشن پیام‌ها را دریافت نمی‌کند. در واقع این ساعت به‌منظور اندازه‌گیری فعالیت‌های ورزشی کاربر طراحی شده و مواردی نظیر تعداد قدم‌ها، مسافت طی شده، میزان کالری مصرف شده طی فعالیت ورزشی و میزان کالری روزانه را محاسبه می‌کند.

Steel

جالب است بدانید که این ساعت تا ۵۰ متر در برابر آب مقاومت دارد و هنگام شنا، مسافتی را که کاربر شنا کرده، اندازه‌گیری می‌کند. این مدل برخلاف سایر ساعت‌های هوشمند، صفحه‌نمایشی که کاربر بتواند مطالب مورد نیاز خود را مطالعه کند، ندارد و برای این کار، کاربر باید از اپلیکیشن Nokia's Health Mate در موبایل خود استفاده کند.

Steel

همچنین برخلاف سایر گجت های پوشیدنی، این مدل مجهز به باتری شارژ شونده نیست و مانند ساعت‌های مچی معمولی تا ۸ ماه باتری دارد. Steel برای کسانی که ظاهر ساعت‌های هوشمند را دوست ندارند گزینه‌ای عالی است. گفته می‌شود قیمت این مدل حدوداً ۱۳۰ دلار است.

ارسال نظر