Noria یک دستگاه تهویه هوای هوشمند با قابلیت نصب روی هر پنجره

دستگاه تهویه هوا احتمالا یکی از چند وسیله‌ای است که تاکنون تغییر چشمگیری نداشته است. یک استارتاپ جدید یک دستگاه تهویه هوا براق طراحی کرده است که نه تنها هوشمند است، بلکه نصب آن نیز آسان است.

Noria یک دستگاه تهویه هوای هوشمند با قابلیت نصب روی هر پنجره

اسباب و وسایل روز به روز هوشمندتر و دقیق‌تر می‌شوند؛ تلویزیون‌ها، ماشین لباس‌شویی و حتی قهوه‌سازها و اکنون دستگاه تهویه هوا.

به گزارش کلیک، دستگاه تهویه هوا Noria یک طراحی جمع و جور و فشرده دارد که اندازه آن تنها ۵ اینچ×۱۸٫۲۵ اینچ× ۵٫۸ اینچ است و وزنی معادل ۱۱ کیلوگرم دارد و فضایی که اشغال می‌کند، نصف فضایی است که دستگاه‌های تهویه هوا قدیمی اشغال می‌کند. این دستگاه هوشمند یک قاب پنجره مخصوص به خود دارد و می‌تواند به راحتی به داخل یا خارج قاب بدون ابزار خاصی جابجا شود. این دستگاه تهویه هوا هوشمند، پیچیدگی‌های نصب را خیلی کمتر کرده است و می‌تواند به اتاق‌های دیگر نیز منتقل شود و از این جهت محدودیتی ندارد. یک دستگاه تهویه هوا Noria ، ظرفیت خنک کردن یک اتاق را تا ۱۵ متر مربع دارد و دو تا از این دستگاه‌ها می‌توانند یک اتاق را تا ۳۱ متر مربع خنک کنند. برای کار با این دستگاه فقط یک دکمه در مقابل شماست که با آن می‌توانید همه وظایف دستگاه را تنظیم کنید. همچنین برای این دستگاه هوشمند، یک اپلیکیشن طراحی شده است که شما می‌توانید همه تنظیمات تهویه هوا را روی گوشی هوشمند خود انجام دهید.

راز طراحی این دستگاه هوشمند جمع و جور این است که چگونه یک اتاق را خنک می‌کند. این دستگاه این امکان را فراهم کرده است که به جای اینکه هوا مستقیم و به موازات زمین بوزد، به سقف اتاق بوزد. این تغییر جهت کمک می‌کند که یک چرخه همرفتی ایجاد شود و همه جای اتاق را به میزان مساوی خنک کند.

Noria یک پروژه Kickstarter است. در این پروژه، ۲۹۹ دلار به ازای هر فرد برعهده گرفته شده است و هدف این است که به خروجی ۲۵۰۰۰۰ دلار برسد. اگر شرکت بتواند به این هدف خود برسد، مارس ۲۰۱۷ آن را برای فروش به اولین مجموعه سرمایه گذاران خود حمل می‌کند.

منبع: tech.firstpost

ارسال نظر