آغاز پیش فروش نوروز برخی از هتل های پرطرفدار از امروز

رسانه کلیک - یکی از دغدغه‌ هایی که در ماه‌ های آخر سال با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز پیش می‌آید، تب و تاب رزرو هتل است.

آغاز پیش فروش نوروز برخی از هتل های پرطرفدار از امروز

به گزارش کلیک ؛ شهرهای بزرگی چون شیراز، اصفهان، کیش، یزد، تهران و مشهد که جاذبه‌ های گردشگری فراوانی دارند و همیشه جزو شهرهایی هستند که نه تنها در ایام عید بلکه در اکثر ماه‌ های سال با ترافیک بالای مسافر مواجه هستند، رزرو نوروزی خود را از چند ماه قبل از تعطیلات شروع می‌کنند و هر ساله در ماه‌ های پایانی سال با حجم بالایی از رزرو مواجه هستند.

میهمانان نوروزی هتل‌ های ایران برای سهولت و راحتی کار خود بهتر است در مرحله اول رزرو هتل‌ ها برای نوروز که از امروز آغاز شد، شرکت کنند، زیرا انجام مرحله‌ های بعدی رزرو، مستلزم خالی بودن هتل‌ های موجود در کشور است که در این مراحل اکثر هتل‌ هایی شرکت می‌کنند که در مرحله اول برای رزرو آماده نبوده‌اند و به تازگی آماده استقبال از میهمانان نوروزی شده‌اند.

هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت هتل یار نسبت به رزرو هتل خود در شهر مقصد قبل از تکمیل شدن ظرفیت هتل مورد نظر اقدام کنند؛ چرا که همه ساله هتل‌ های ایران از طریق این سایت اقدام به پیش فروش اتاق‌ های خود می‌کنند.

توصیه ما به مسافران نوروزی این است که برای رزرو هتل مورد نظر خود هر چه زودتر اقدام کرده تا با آرامش و فراغ بال در نوروز به سفر بروند.

برای مشاهده لیست و قیمت هتل‌های نوروز ۹۷ اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر