نورود فراتر از بازار رومینگ می اندیشد

نتیجه گیری اظهارات استرگارد در ادامه ذکر شده است.

نورود فراتر از بازار رومینگ می اندیشد

به گفته شرکت Norwood Systems، این گروه در نظر دارد کار خود را به خارج از مرزهای بازار رومینگ و به بازار ارتباطات مسافت دور و فراتر از آن گسترش دهد و مدعی است که نوآوری های این شرکت تعداد مشتریان بالقوه و درآمد های ظرفیت ساز آن را گسترش خواهد داد.
اما پاول اوسترگارد موسس و مدیر عامل شرکت می گوید: من بسیار هیجان زده هستم که سیستم اعتبار جهانی را به مردم معرفی می کنم زیرا ما مدت ها بر روی این نوآوری کار کرده ایم.
در زیر دیدگاه های یکی از سرشناس ترین کارشناسان قیمت گذاری ارتباطات مخابراتی آورده شده که از ماه آگوست امسال در زمینه استراتژی قیمت گذاری جهانی به شرکت مشاوره می دهد.
اعتبار جهانی از طریق ایجاد چهارچوب پرداختی مشترک در تمام نرم افزارهای این چنینی، زمینه های لازم برای استفاده کاربران مشاغل چند نرم افزاری از جمله Norwood را فرآهم می کند.
مدل جدید قیمت گذاری با حداکثر مشارکت شرکت ما را وارد آوردگاه جدیدی خواهد کرد؛ به طوری که برای اولین بار به کل بازار جهانی ارتباطات مسافت دور توجه خواهیم داشت. اخیراً رومینگ بین المللی در حدود 600 میلیارد دقیقه در سال تخمین زده شده است؛ در این صورت این موضوع فرصتهای جدید زیادی برای ما ایجاد می کند و این علاوه بر این موضوع است که ما هنوز در بازار رومینگ حضور داریم.
رشد و توسعه شرایط پرداخت و بستر اعتبار جهانی، Norwood را با حاشیه سود و سهم بازار بیشتری مواجه می کند؛از این گذشته این موضوع به مشتریان ما انعطاف پذیری بی نظیری در چگونگی تعامل با ما ارائه می کند.
نرم افزار تحسین شده تلفن جهانی شرکت ما(World Phone) تنها پنج ماه بعد از آغاز به کار خود موفقیت اولیه بسیار خوبی را تجربه کرده است. میزان دانلود روزانه این نرم افزار از فروشگاه های نرم افزار بیشتر از میزان دانلود نرم افزارهای VoIP مشابه در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی است. تلفن جهانی همچنین در بسیاری از بازارهای جذاب درآمد امیدوار کننده ای را کسب کرده است.
ما این نوآوری های جدید در قیمت گذاری، پرداخت ها و اعتبار مشترک را به عنوان ضمیمه های بسیار مهم و ارزشمندی برای درآمد کلی و مدل های جذب مشتری و عرضه کالا خود می بینیم. از زمان شروع به کار تلفن جهانی، ما شاهد پذیرش و کسب اعتبار و وجهه نامتقارن نرم افزار تلفن جهانی در بسیاری از بازارهای نقاط مختلف جهان بوده ایم.
استرگارد معتقد است در بسیاری از موارد اعتقاد ما بر این است که این موضوع به دلیل قابلیت رقابتی بودن ( یا کمبودهای متناوب متعلق به آن) قیمت گذاری جهانی ثابت کنونی ما است که در بسیاری از بازارهای دارای مدلهای قیمت گذاری متفاوت اعمال می شود. این نوآوری های جدید طراحی شده اند تا در تعدادی از بخش های بازار که ما در حال حاضر در آن ها رقابت چشمگیری نداریم، پذیرش و به اعتبار بیشتری ایجاد کنند.

نتیجه گیری اظهارات استرگارد در ادامه ذکر شده است.

در آخر، من از طرف کل گروه Norwood می خواهم بهترین آرزوها را برای سرمایه گذاران و حامیان خود در فصل تعطیلات و سال جدید داشته باشم.
ما می دانیم که اخیراً در بازار آشفتگی وجود داشته است و یکبار دیگر می خواهیم تعهد و فداکاری گروه در ساخت جذاب ترین بسترهای مخابراتی جهان را تحسین کنیم که به واسطه مجموعه هیجان انگیزی از نرم افزارهای کاربری و شرکتی ساده، زیبا و رسمی ساخته شده است.
ما در پنج ماه گذشته با ایجاد زمینه از طریق پرسنل، سیستم ها، محصولات و خدمات خود در حال کار بر روی ایجاد یک کانال ارتباطی شگفت انگیز و زنجیره ای از فرصت های بین مشتریان و شرکای پیش روی خود بوده ایم.

ما مشتاقانه به سال چشم 2016 دوخته ایم. از شما به خاطر حمایت هایتان تا به امروز تشکر می کنم.
منبع: iTWire

ارسال نظر