با پیش‌خرید نوت ۸، شارژر وایرلس یا دوربین Gear 360 هدیه بگیرید

رسانه کلیک - پیش‌فروش گلکسی نوت ۸ از دوم شهریور ماه آغاز می‌شود و اگر قصد انجام چنین خریدی دارید، بد نیست بدانید سامسونگ هدایای ارزنده ای برای شما در نظر گرفته است.

با پیش‌خرید نوت ۸، شارژر وایرلس یا دوربین Gear 360 هدیه بگیرید

گلکسی نوت ۸ معرفی شد و حالا وقت یافتن راههایی برای به به دست آوردن یکی از آنها رسیده است. این محصول که فروش رسمی آن حوالی بیست و چهارم شهریور آغاز می‌شود، از همین امروز یعنی دوم شهریور ماه به منظور پیش‌خرید در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

باورتان بشود یا نه، در همان لحظه پیش‌خرید مجبور به پرداخت قیمت کامل این عضو جدید خانواده نوت خواهید بود؛ پس با این وجود چه فرقی بین پیش‌خرید و انتظار، و خرید عادی دیده می‌شود؟ اما درست در همین لحظه، سامسونگ با دو پیشنهاد اغوا کننده به روشنی پاسخ این سوال را ارائه می‌کند.

سامسونگ برای پیش‌خرید کنندگان محصول جدیدش هدایای ویژه ای در نظر گرفته است، بدین صورت که تمامی خریداران نوت ۸ بین یکی از دو هدیه نفیس اما رایگان این شرکت حق انتخاب دارند.

حالت اول، انتخاب دوربین Gear 360 است تا ضمن در اختیار گرفتن محصول مورد نظرتان، به رایگان از هدیه ای ۲۲۹ دلاری بهره مند شوید.

اما اگر یکی از این دوربینها را در اختیار دارید یا اساساً نیازی به یک دوربین ۳۶۰ درجه ندارید، هدیه دوم در اختیار شماست: مجموعه ای موسوم به Galaxy Foundation Kit که محتوی یک پد شارژ بی سیم و کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی EVO+ است تا هم فرایند شارژ کردن راحت تری داشته باشید، هم فضایی عظیم برای ذخیره داده های خود دست و پا کنید و هم در نهایت ۱۹۰ دلار پس انداز کنید.

گفتنی است این پیش‌فروش از دوم شهریور به مدت یک ماه در دسترس عموم قرار خواهد داشت.

ارسال نظر