با ویژگی‌های صوتی و باتری هواوی نوا ۳e بیشتر آشنا شوید!

رسانه کلیک - حتما تا کنون نام گوشی نوا ۳e را بسیار شنیده‌اید؛ میان رده پرقدرت و جذاب هواوی که با ظاهری زیبا و سخت افزاری عالی، به تازگی روانه بازار شده است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های صوتی و باتری نوا ۳e بیشتر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

با ویژگی‌های صوتی و باتری هواوی نوا ۳e بیشتر آشنا شوید!

هواوی با قدرت تمام در تک تک بخش‌های نوا ۳e دستی کشیده تا این میان رده بهترین عملکرد را به کاربر ارایه دهد. از قابلیت‌های اصلی این میان رده می‌توان به ویژگی‌های صوتی فراوان و قدرت بالای باتری آن اشاره کرد که در ادامه این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت. ( بررسی تخصصی گوشی هواوی نوا 3e؛ پرچمداری در لباس میان رده! )

ویژگی‌های صوتی

الگوریتم Histen

چند مدتی است هواوی از الگوریتم خاصی به صورت نرم افزاری در بخش صوتی تلفن‌های هوشمندش استفاده می‌کند. Histen نام این الگوریتم اختصاصی بوده که با قرار گیری در گوشی نوا ۳e، بهبود کیفیت صدا را حین استفاده از هدفون برای کاربر در بر دارد.

به لطف وجود این قابلیت، منوی خاصی با نام Huawei Histen sound effects در این میان رده جدید قرار گرفته که از طریق تنظیمات و یا موزیک پلیر اختصاصی هواوی، قابل دسترسی است. در این بخش امکان شخصی سازی صدا به صورت حرفه‌ای موجود بوده و کاربر قادر است تا از این طریق، بهترین کیفیت صوتی را برای خودش ایجاد کند.

نوا ۳e

علاوه بر این‌ها، در منوی Huawei Histen sound effects این امکان وجود دارد تا با انتخاب نوع هدفون، مناسب‌ترین تنظیمات صوتی را به صورت خودکار اعمال کرد. ایجاد تغییرات در اکولایزر هم قابلیت دیگری است که از طریق Histen به کاربر ارایه می‌شود تا به صورت دستی، فرکانس‌های مختلف صوتی را دستکاری کند.

صدای سه بعدی

3D Audio یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب موجود در منوی Histen بوده که با فعال سازی آن، صدای خواننده از سازها به شکل هنرمندانه‌ای جدا شده و یک افکت بسیار زیبا ایجاد می‌شود. با این ویژگی به تجربه عالی و متفاوتی از صدا در هدفون، دست پیدا می‌کنیم که مشابهش را پیش‌تر در هیچ تلفن هوشمندی به جز محصولات هواوی، ندیده بودیم. علاوه بر این‌ها، به کاربر این اختیار داده می‌شود تا به صورت دستی عمق صدا را در سه نسبت Front ،Near و Wide، تغییر دهد.

نوا ۳e

اسپیکر

اسپیکری که هواوی برای نوا ۳e در نظر گرفته، از نوع مونو بوده که در لبه پایینی دستگاه قرار گرفته است. این اسپیکر صدا را با قدرت بالایی پخش می‌کند و از کیفیت خوبی برخوردار است. نکته مثبتی که در این بخش می‌توان به آن اشاره کرد، عدم افت کیفیت صدا با افزایش بلندی آن است.

جک صوتی 3.5 میلی متری

بر خلاف دیگر کمپانی‌های سازنده تلفن‌های هوشمند که جک صوتی 3.5 میلی‌ متری را از روی تولیداتشان حذف کرده‌اند، هواوی برای این مدل چنین اقدامی را انجام نداده و در لبه پایینی نوا ۳e شاهد قرار گیری این جک صوتی هستیم. بدین ترتیب کاربر می‌تواند هدفون معمولی خودش را به دستگاه وصل کند و به موزیک گوش فرا دهد. علاوه بر این‌ها، هواوی در جعبه این محصول هدفونی را برای استفاده کاربر قرار داده است.

موزیک پلیر

موزیک پلیر هواوی همیشه یکی از اپلیکیشن‌های پخش کننده موزیک مورد علاقه ما بوده است. رابط کاربری این موزیک پلیر در عین سادگی، بسیار زیبا بوده و طراحی منوهای آن با ظرافت بالایی انجام شده است. توسط این موزیک پلیر می‌توان انواع فرمت‌های صوتی فشرده شده و غیر فشرده را پخش نمود و از کیفیت بالای آن لذت برد. علاوه بر این‌ها، موزیک پلیر اختصاصی هواوی از متن ترانه هم پشتیبانی می‌کند و با سوایپ به سمت چپ، می‌توان به این بخش دسترسی داشت.

نوا ۳e

باتری

یک عدد باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت در هواوی نوا ۳e قرار گرفته که از طریق پورت USB Type C و به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، به سرعت تغذیه می‌شود. خوشبختانه هواوی درون جعبه یک کانکتور شارژر 18W قرار داده که توانایی استفاده از فناوری شارژ سریع را دارد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند در مدت زمان یک ساعت، چیزی حدود 53 درصد از باتری نوا ۳e را شارژ کند.

باتری هواوی نوا ۳e برای مدت یک روز کامل پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود که البته در صورتی که استفاده سبک‌تری از دستگاه داشته باشید، این میزان افزایش هم خواهد داشت.

نوا ۳e

در منوی تنظیمات باتری این گوشی، بخشی برای ذخیره انرژی و افزایش شارژدهی دستگاه موجود بوده که با فعال سازی آن‌ می‌توان به شارژدهی بیشتری دست یافت. این گزینه با محدود کردن برخی فعالیت‌های پس زمینه و یا کاهش رزولوشن تصویر، در کاهش مصرف انرژی تاثیر مثبت می‌گذارد.

علاوه بر این‌ها، حالتی با نام Ultra power saving mode در این قسمت موجود بوده که به صورت حرفه‌ای‌تری بر روی باتری برای شارژدهی بیشتر تاثیر می‌گذارد. با فعال بودن Ultra power saving mode، تنها می‌توان به برخی عملیات پایه مانند تماس، ارسال پیام و تعدادی دیگر از این قبیل فعالیت‌ها، دسترسی داشت.

نظر شما در رابطه با هواوی نوا ۳e و قابلیت‌های آن در بخش‌های مختلف چیست؟

ارسال نظر