دانلود Nova Launcher در پلی استور از مرز ۵۰ میلیون گذشت

رسانه کلیک – لانچر نوا (Nova Launcher) اپلیکیشن های محبوب اندروید توانست رکورد ۵۰ میلیون بار دانلود در پلی استور را بشکند.

دانلود Nova Launcher در پلی استور از مرز ۵۰ میلیون گذشت

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وب سایت اندروید پلیس ؛ اغلب برنامه‌هایی که توسط یک شرکت بزرگ ساخته نشده‌اند، نمی‌توانند موفقیت زیادی در جذب مخاطب میلیونی به‌ دست آورند، اما این موضوع در مورد لانچر نوا (Nova Launcher) نرم افزاری که توسط شرکت TeslaCoil Software طراحی شده است، صدق نمی‌کند. این لانچر محبوبیت زیادی بین کاربران اندروید پیدا کرده است و تنها در پلی استور بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است.

Nova Launcher یکی از زیباترین، حرفه‌ای ترین و قدیمی‌ترین لانچرهای اندرویدی است که امکان شخصی سازی واقعاً بالایی دارد.

لانچر نوا به شما اجازه می‌دهد تا ظاهر و عملکرد اندروید خود را کنترل کرده و آن‌ها را به حالت دلخواه تغییر دهید. شاید این امکان در همه لانچرها وجود داشته باشد، اما در لانچر Nova شما غرق در میزان کنترل لانچر خود می‌شوید.

یکی از لذت بخش ترین ویژگی لانچرها تغییر دادن آیکون نرم‌افزارها است و Nova این کار را به بهترین نحو انجام می‌دهد. این لانچر تقریباً از تمامی آیکون پک‌های موجود پشتیبانی می‌کند.

در این لانچر فوق‌العاده، شما می‌توانید انیمیشن‌های پیش‌فرض را تغییر دهید؛ مثلاً انتخاب کنید که آیا اسکرول کردن صفحه، حالت خاصی داشته باشد یا خیر. برای تغییر دادن اندازه ویجت‌ها تا حد دلخواه، باز هم Nova به کمک شما می‌آید.

تعیین میزان شفافیت صفحات منو، امکان مخفی کردن لیبل آیکون‌ها و امکان مخفی کردن آسان برنامه‌ها و بازی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

با لانچر نوا می‌توان کشوی نرم‌افزارها را شخصی سازی کرد. این ابزار از این لحاظ بسیار کارآمد و مفید است که با آن می‌توانید نرم‌افزارهای کاربردی را که قرار نیست همیشه در معرض دیدتان باشند، مخفی کنید. شاید در نسخه اندروید شما پس زمینه این صفحه سفید باشد که می‌توانید با Nova Launcher پس زمینه آن را به صورت دلخواه و بدون نیاز به روت کردن، تغییر دهید.

ارسال نظر