مسافران در تعطیلات نوروز اختلال ارتباطی نداشتند

رسانه کلیک - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد با توجه به گسترش پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه، مسافران در تعطیلات نوروز 97 اختلال ارتباطی نداشتند.

مسافران در تعطیلات نوروز اختلال ارتباطی نداشتند

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ محمدرضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وضعیت مناسب ارتباطات مردم در سراسر کشور در ایام‌ نوروز خبر داد.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به توسعه زیرساخت ها، مردم در تعطیلات نوروز توانستند از ارتباطات با کیفیت در سفرهای خود بهره ببرند.

فرنقی زاد اظهار کرد: با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش های صورت گرفته در ماه های پایانی سال گذشته، تمام شهرهای کشور و بیش از ۵۳ هزار کیلومتر از جاده ها تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: چنین پوششی در جاده ها و همچنین برقراری رومینگ ملی در بیش از ۲۷ هزار روستای بالای بیست خانواری که در سراسر کشور گسترده شده اند، باعث شد تا مسافران و مردم بتوانند به راحتی از ارتباطات با کیفیت بهره ببرند تا شاهد اختلال یا کاستی در این حوزه نباشیم.

فرنقی زاد از همه کاربران خواست تا در صورت لزوم از طریق سامانه ۱۹۵ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال کنند.

ارسال نظر