با سیستم Nox Smart Sleep خواب راحت را تجربه کنید

شرکت های تکنولوژیک علاقه زیادی به خواب مشتریان پیدا کرده اند. برای مثال شرکت Sleepace چهارشنبه از محصول جدید خود "سیستم خواب هوشمند" در بخش الکترونیک نمایشگاه لاس وگاس رونمایی کرد.

با سیستم Nox Smart Sleep خواب راحت را تجربه کنید

به گزارش کلیک، دستگاه Nox در زمان عرضه در سه ماه آینده 280 دلار قیمت خواهد داشت. این دستگاه شامل یک مانیتور که زیر تخت شما قرار می گیرد، یک چراغ خواب هوشمند و یک اپلیکیشن است که هر سه این ها با هم کار می کنند و خواب راحتی را در شب برایتان به ارمغان می اورند.

وسایل پوشیدنی بسیاری برای ردیابی خواب افراد ساخته شده اند و Misfit Ray و Fitbit Blaze فقط چند نمونه از محصولاتی است که تا الان در نمایشگاه CED 2016 رونمایی شده است. ولی تعداد محصولاتی مثل Nox که سخت افزار آن در تخت خواب قرار می گیرد و هنگام خواب نیازی به پوشیدن و بستن وسیله ای به دست یا بدن ندارد، در حال افزایش است. برای مثال دستگاه SleepSense سامسونگ که هنوز رونمایی نشده است. البته Nox یک قدم از سایر محصولات مشابه جلوتر است چرا که دارای یک سیستم چند منظوره نوردهی می باشد.

سیستم مانیتور Nox که RestOn نامگذاری شده، یک باند میکروفایبری است که دارای حسگر های مختلفی بوده و بین تشک و تخت شما قرار می گیرد. این سیستم اطلاعاتی در مورد الگوی خواب شما، سرعت نبض و تنفس و حرکات بدن جمع آوری کرده و به اپلیکیشنی در گوشی شما ارسال می کند و به شما پیشنهاد می دهد برای بهبود خواب خود باید چه اقداماتی انجام دهید. دستگاه RestOn همچنین اطلاعات را به چراغ خواب Nox ارسال کرده و با تغییر نور بهترین شرایط را برای خواب شما فراهم می کند. برای مثال زمانی که حسگر RestOn احساس کند شما در سبک ترین قسمت خوابتان هستید با روشن کردن چراغ شما را بیدار می کند. این چراغ همچنین توانایی پخش موسیقی آرامش بخش برای کمک به خواب شما و خاموش کردن چراغ وقتی کاملا به خواب رفتیه اید را داراست.

sleepace-product-photos-1

دستگاه light Nox واقعا کوچک است، حدود 8 اینچ بلندی و 4 اینچ پهنا دارد. من وقتی آن را دیدم نگران شدم وقتی صبح ها از خواب بیدار می شوم و دنبال عینکم می گردم به آن ضربه بزنم و آن را بشکنم ولی آن وسیله خوبی برای تامین نور هنگام خواب است.

ویژگی ها:

Light امکان اتصال با بلوتوث و Wi-Fi را دارد

Light امکان اندازه گیری شرایط حاکم بر اتاق مثل دما و رطوبت را دارد

شما می توانید تنها با پرداخت 149 دلار آن را تهیه کنید

منبع: CNET

ارسال نظر