گوشی هوشمند Nubia X8 در چهار نسخه مختلف معرفی می‌شود

به تازگی شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی گوشی هوشمند ZTE Nubia X8 در چهار نسخه مختلف بودیم. نسخه برتر این محصول احتمالا به تراشه اسنپدراگون 823 کوالکام مجهز می‌شود!

گوشی هوشمند Nubia X8 در چهار نسخه مختلف معرفی می‌شود

طی چند وقت اخیر شایعاتی در رابطه با گوشی هوشمند نوبیا ایکس 8 منتشر شده بود، اما تا کنون هیچ اخبار رسمی از سوی شرکت زد‌تی‌ای در مورد این گوشی منتشر نشده است. حال شاهد انتشار شایعات جدیدی در رابطه با این گوشی هوشمند هستیم. بنا به این شایعات، احتمالا شرکت زد‌تی‌ای گوشی هوشمند نوبیا ایکس 8 را در چهار نسخه مختلف روانه بازار می‌کند.

به گزارش کلیک، چهار نسخه گوشی هوشمند نوبیا ایکس 8 با لقب‌های Lifystyle، Standard، High End و PPT معرفی می‌شود. نسخه Lifestyle این گوشی در واقع ضعیف‌ترین نسخه آن بوده و نسخه PPT این محصول قدرتمندترین نسخه از آن خواهد بود. بنا به گزارشات به دست آمده، احتمالا گوشی هوشمند Nubia X8 Lifestyle از صفحه نمایشی 6.4 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 650 کوالکام خواهد بود و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه داخلی این گوشی ظرفیت پیش فرض 16 گیگابایتی دارد و دو نمونه از مشخصه‌های اصلی آن قیمت مقرون به صرفه و باتری قدرتمند عنوان شده‌اند.

1

اما نسخه دوم این گوشی با نام اختصاصی Nubia X8 Standard معرفی می‌شود و در واقع نسخه اصلی گوشی هوشمند نوبیا ایکس 8 زد‌تی‌ای است. این گوشی هوشمند به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام و رمی 3 گیگابایتی مجهز می‌شود. حافظه داخلی آن 32 گیگابایتی بوده و نمایشگری این محصول 6.4 اینچی و با وضوح تصویر فول اچ دی خواهد بود.

نسخه سوم این محصول که با نام اختصاصی Nubia X8 High معرفی می‌شود هم از صفحه نمایشی 6.4 اینچی بهره‌مند می‌شود، اما وضوح تصویر نمایشگر آن 1440 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD خواهد بود. سیستم روی چیپ این نسخه از گوشی نوبیا ایکس 8 هم تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام است، اما رم آن ظرفیت 4 گیگابایتی داشته و حافظه داخلی پیش فرض دستگاه 64 گیگابایتی خواهد بود.

در نهایت هم نسخه آخر این گوشی که قدرتمندترین نسخه از آن نیز محسوب می‌شود با نام اختصاصی Nubia X8 PPT رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند هم به صفحه نمایشی 6.4 اینچی و با وضوح تصویر QHD مجهز می‌شود. رم آن 6 گیگابایتی بود و زد‌تی‌ای از تراشه اسنپدراگون 823 کوالکام در این محصول استفاده می‌کند. شایان ذکر است که تراشه اسنپدراگون 823 کوالکام در واقع نسخه‌ای از همان تراشه اسنپدراگون 820 است که فرکانس کاری هسته‌های پردازشگر آن تا حدی افزایش یافته‌اند و بدین ترتیب قدرت عملکرد پردازشی مجموعه تقویت شده است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند نوبیا ایکس 8 زد‌تی‌ای و نسخه‌های مختلف آن ارائه نشده است. دقت داشته باشید که صحت هیچ یک از اطلاعات فوق هم رسما از سوی شرکت زد‌تی‌ای به تایید نرسیده‌اند و برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این موضوع باید صبور باشیم.

منبع: gizmochina

ارسال نظر