گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini با تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ معرفی شد

کمپانی زد‌تی‌ای برای روز نوزدهم ماه آوریل کنفرانسی اختصاصی را ترتیب داده بود. ساعاتی پیش شاهد برگزاری رسمی این کنفرانس و رونمایی این شرکت از گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini در جریان آن بودیم.

گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini با تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ معرفی شد

کمپانی زد‌تی‌ای امسال گوشی هوشمند جدیدی را معرفی نکرده بود. در جریان رویداد CES 2016 این شرکت چینی رسما از سایت nubia.com رونمایی کرد. این موضوع نشان می‌داد که زد‌تی‌ای قصد دارد در آینده نزدیک فعالیت‌هایش را در بازارهای جهانی گسترش دهد. چندی پیش کمپانی زد‌تی‌ای اعلام کرد که در قصد دارد در روز نوزدهم ماه آوریل کنفرانسی اختصاصی را برگزار کند. در این بین سری شایعات منتشر شده بر روی احتمال معرفی گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini در جریان این کنفرانس معطوف بودند. حال صحت این شایعات به حقیقت پیوسته است.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش کمپانی چینی زد‌تی‌ای کنفرانس اختصاصی خود را برگزار کرد و در جریان این کنفرانس به طور رسمی از گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini پرده‌برداری نمود. گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini در واقع جانشین و جایگزین مستقیم گوشی هوشمند Nubia Z9 Mini محسوب می‌شود. زد‌تی‌ای برخلاف گذشته، اینبار در کنار این گوشی هوشمند از نسخه اصلی و ماکس آن (Nubia Z11 و Nubia Z11 Max) رونمایی نکرد و احتمالا قصد دارد که ماه آینده از این دو گوشی هوشمند پرده‌برداری کند. اما گوشی Nubia Z11 Mini چه خصوصیات و ویژگی‌هایی را به همراه دارد؟

۲

گوشی نامبرده شده از صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره می‌برد. بنابراین تراکم پیکسلی آن در حدود ۴۴۱ پیکسل خواهد بود. رم آن ۳ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی پیش فرض دستگاه ظرفیت ۶۴ گیگابایتی را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد و بدین سبب کاربران علاقمند می‌توانند میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن را با اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) افزایش دهند. این گوشی هوشمند به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۱۷ کوالکام با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای مجهز است و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ را به همراه دارد. دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی و نوع Sony IMX298 تشکیل شده و سنسور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

کمپانی زد‌تی‌ای ضمن معرفی این گوشی هوشمند اشاره کرده که دوربین آن از قابلیت‌های منصحر به فرد و کاربردی خاصی بهره می‌برد. یکی از این قابلیت‌های با عنوان ۳D Noise Reduction معرفی شده که مربوط به کاهش نویزهای تصویر و افزایش کیفیت آن می‌شود. شرکت زد‌تی‌ای اشاره کرده که گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند است و باتری آن ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. ضمنا باتری این گوشی از نوع جدانشدنی است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول اندروید ۵٫۱٫۱ آب نبات چوبی بوده و دستگاه به طور پیش فرض قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را ارائه می‌کند. کمپانی زد‌تی‌ای در پنل پشتی این گوشی اسکنر اثر انگشت کاربر را تعبیه کرده و ضخامت بدنه این گوشی ۸ میلیمتر خواهد بود. متاسفانه در حال حاض هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت گوشی هوشمند Nubia Z11 Mini و زمان عرضه آن منتشر نشده است!

۱

منبع:

androidheadlines

ارسال نظر