ردیاب Nut Mini Tracker ؛ وقتی همه‌چیز را گم می‌کنیم!

رسانه کلیک - Nut Mini Tracker یک گجت ردیاب بسیار کوچک و سبک وزن است که با متصل شدن به اشیای مختلف امکان ردیابی آن ها را فراهم کرده و از گم شدنشان جلوگیری می کند.

ردیاب Nut Mini Tracker ؛ وقتی همه‌چیز را گم می‌کنیم!

همه ما گم شدن اشیای مهم از جمله: کلید، کیف پول، اسناد و... را بارها تجربه کرده ایم. گم کردن اشیاء چیزی است که در ذات انسان وجود دارد و فقط در صورتی می توانید از آن جلوگیری کنید که فردی را برای رهگیری و کنترل متعلقات خود استخدام کنید!

البته با پیشرفت تکنولوژی نباید به این زودی نا امید شد. خوشبختانه دیگر جای نگرانی نیست و شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود تمام اشیای با ارزش خود را مورد نظارت و ردیابی قرار دهید. امروزه گجت های مختلفی همچون ردیاب Nut Mini Tracker ابداع شده اند که با الصاق به اشیای فیزیکی آن ها را ردیابی کرده و موقعیت آن ها را به گوشی شما ارسال می کنند. حتی امکان استفاده بر عکس نیز از این دستگاه جالب وجود دارد؛ بنابر این اگر گوشی شما گم شود، پیغام هشداری را بر روی Nut Mini Tracker دریافت می کنید.

اگر چه Nut Mini Tracker از نظر مشخصات و قابلیت ها به گجت معروف Tile شباهت زیادی دارد، ولی قیمت آن در حدود ۱۰ دلار کم تر است. به علاوه، Nut Mini Tracker بسیار سبک تر و قابل حمل تر بوده و باتری آن به دلیل مصرف بسیار کم انرژی، عمر بسیار زیادی دارد.

کافی است یک یا چند عدد از آن ها را خریداری کرده و به کلید یا سایر وسایل مهم خود متصل کنید. با انجام این کار دیگر هیچ وقت وسایل خود را گم نمی کنید.

قیمت Nut Mini Tracker چیزی در حدود ۱۵ تا ۲۰ دلار است.

ارسال نظر