CES 2016: کمپانی Nuu Mobile از دو گوشی ارزان قیمت رونمایی کرد

کمپانی Nuu امروز به طور رسمی از دو گوشی هوشمند ارزان قیمت خود با نام‌های اختصاصی Nuu Mobile X4 و Nuu Mobile N5L رونمایی کرد.

CES 2016: کمپانی Nuu Mobile از دو گوشی ارزان قیمت رونمایی کرد

گوشی هوشمند Nuu Mobile N5L از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل بهره‌ می‌برد. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و پردازنده‌ مرکزی آن چهار هسته‌ای و با فرکانس کاری 1 گیگاهرتز است. این گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را ارائه کرده و حافظه‌ داخلی آن ظرفیت 8 گیگابایتی را به همراه دارد. رم 1 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی هم از دیگر مشخصات اصلی این گوشی هوشمند به شمار می‌روند. کمپانی Nuu Mobile اعلام کرده که این گوشی به زودی و با قیمت بسیار مناسب 130 دلار روانه‌ بازار می‌شود.

در سمت مقابل گوشی هوشمند Nuu Mobile X4 قرار دارد که از به نظر می‌رسد رقیبی جدی برای گوشی هوشمند مشهور موتو جی موتورولا باشد. این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 170 دلار دارد و خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری آن در مقایسه با قیمت در نظر گرفته شده، بسیار جالب توجه است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل بهره می‌برد و سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن اندروید 5.1 آب نبات چوبی است. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری آن ظرفیت 2250 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. حافظه‌ داخلی پیش فرض این گوشی 16 گیگابایتی بوده و رم آن ظرفیت 1 گیگابایتی را به همراه دارد.

منبع: cnet

ارسال نظر