NXP پردازشگر پرقدرت QorIQ LS1012A را معرفی کرد

<p>NXP یکی از بیست فروشنده بزرگ محصولات نیمه‌هادی در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۵۳ تاسیس شد. هنگامی که اعضای هیئت مدیره فیلیپس تصمیم گرفتند محصولات نیمه‌هادی تولید کنند آن را در شهر نیمیخن، هلند گسترش دادند. اکنون این شرکت پردازشگر QorIQ LS1012A را معرفی می کند. به گزارش کلیک، عملکرد پردازشگر در سطح شرکت ها و امنیت مصرف کننده و کاربردهای شبکه بندی در یک پکیج بسیار کوچک از مزایای این پردازشگر است. این تراشه دارای پردازشگر ARM v8 هشت بیتی با شتاب پاکت شبکه (network packet acceleration) و قابلیت امنیت معماری OirIQ و عملکرد شبکه شبکه بندی لاین ریت با قدرت 1W می باشد. تراشه تمام این ویژگی ها را در بسته ایی با اندازه 9.6mm x 9.6mm جای داده است. هدف این تراشه محصولاتی است که بدون باتری کار می کنند اما به قابلیت شبکه بندی لاین ریت نیاز دارند. محصولاتی که می توانند از این تراشه جدید بهره ببرند شامل IoT gateways، دستگاه های سرگرمی پرتابل و چند محصول دیگر می باشد. علاوه بر این، این تراشه اولین پردازشگری است که به طور ویژه به منظور ذخیره سازی object-based طراحی شده است. در ذخیره سازی object-based از یک هارد درایو هوشمند متصل به دیتا سنتر شبکه اترنت بهره گرفته می شود و LS1012A می تواند مستقیما متصل شود و چیزی به اسم " اترنت درایو" یا " Ethernet Drive" را فعال کند. تارک بوستامی نائب رئیس ارشد و مدیر کل کسب و کار شبکه بندی دیجیتالی NXP اظهار داشت: تلفیق قدرت پایین، رد پای کوچک و عملکرد شبکه ایی پردازشگر NXP LS1012 برای مصرف کننده، شبکه و اپلیکیشن های اینترنت اشیاء (Internet of Things) مثل راه حل های جامع IoT Gateway که پردازشگرهای مبتنی بر ARM 64 بیتی کم قدرت را با تکنولوژی های وایرلس BLE, ZigBee® &amp; Thread یکپارچه سازی می کنند واقعا ایده آل است. این تلفیق منحصر به فرد، طراحان و توسعه دهندگان سیستم های تعبیه شده را ترغیب می کند تا به طراحی و خلق محصولات نهایی مبتکرانه در بازارهای رو به رشد مختلف بیاندیشند. تراشه جدید یک شتاب دهنده 2Gbps packet crypto کم قدرت را با هسته 64-bit ARM Cortex A53 core پرقدرت ترکیب می کند. علاوه بر این، اترنت 1.5 گیگابیتی دوگانه، PCIe، SATA3و USB 3.0 با PHY یکپارچه را پشتیبانی می کند. NXP می گوید این محصول تنها پردازشگر 64 بیتی با قدرت 1W موجود در بازار است که همه این ویژگی ها را با هم دارد. در بسته بندی آن نیز به از PCB چهار لایه ایی بهره گرفته شده است که قیمت آن را ازانتر کرده است. LS1012A تا آپریل 2016 به باز خواهد آمد و سفارش آن از هم اکنون آغاز می شود. منبع: slashgear</p>

NXP پردازشگر پرقدرت QorIQ LS1012A را معرفی کرد

اکنون این شرکت پردازشگر QorIQ LS1012A را معرفی می کند.
به گزارش کلیک، عملکرد پردازشگر در سطح شرکت ها و امنیت مصرف کننده و کاربردهای شبکه بندی در یک پکیج بسیار کوچک از مزایای این پردازشگر است. این تراشه دارای پردازشگر ARM v8 هشت بیتی با شتاب پاکت شبکه (network packet acceleration) و قابلیت امنیت معماری OirIQ و عملکرد شبکه شبکه بندی لاین ریت با قدرت 1W می باشد. تراشه تمام این ویژگی ها را در بسته ایی با اندازه 9.6mm x 9.6mm جای داده است.
هدف این تراشه محصولاتی است که بدون باتری کار می کنند اما به قابلیت شبکه بندی لاین ریت نیاز دارند. محصولاتی که می توانند از این تراشه جدید بهره ببرند شامل IoT gateways، دستگاه های سرگرمی پرتابل و چند محصول دیگر می باشد. علاوه بر این، این تراشه اولین پردازشگری است که به طور ویژه به منظور ذخیره سازی object-based طراحی شده است. در ذخیره سازی object-based از یک هارد درایو هوشمند متصل به دیتا سنتر شبکه اترنت بهره گرفته می شود و LS1012A می تواند مستقیما متصل شود و چیزی به اسم " اترنت درایو" یا " Ethernet Drive" را فعال کند.
تارک بوستامی نائب رئیس ارشد و مدیر کل کسب و کار شبکه بندی دیجیتالی NXP اظهار داشت: تلفیق قدرت پایین، رد پای کوچک و عملکرد شبکه ایی پردازشگر NXP LS1012 برای مصرف کننده، شبکه و اپلیکیشن های اینترنت اشیاء (Internet of Things) مثل راه حل های جامع IoT Gateway که پردازشگرهای مبتنی بر ARM 64 بیتی کم قدرت را با تکنولوژی های وایرلس BLE, ZigBee® & Thread یکپارچه سازی می کنند واقعا ایده آل است. این تلفیق منحصر به فرد، طراحان و توسعه دهندگان سیستم های تعبیه شده را ترغیب می کند تا به طراحی و خلق محصولات نهایی مبتکرانه در بازارهای رو به رشد مختلف بیاندیشند.
تراشه جدید یک شتاب دهنده 2Gbps packet crypto کم قدرت را با هسته 64-bit ARM Cortex A53 core پرقدرت ترکیب می کند. علاوه بر این، اترنت 1.5 گیگابیتی دوگانه، PCIe، SATA3و USB 3.0 با PHY یکپارچه را پشتیبانی می کند. NXP می گوید این محصول تنها پردازشگر 64 بیتی با قدرت 1W موجود در بازار است که همه این ویژگی ها را با هم دارد. در بسته بندی آن نیز به از PCB چهار لایه ایی بهره گرفته شده است که قیمت آن را ازانتر کرده است. LS1012A تا آپریل 2016 به باز خواهد آمد و سفارش آن از هم اکنون آغاز می شود.
منبع: slashgear

ارسال نظر