اوبار؛ نخستین اپلیکیشن شبکه ترابری کشوری

رسانه کلیک - شرکت ساناگستر، اپلیکیشن "اوبار" را با هدف راه‌اندازی شبکه ترابری کشوری عرضه کرده است.

اوبار؛ نخستین اپلیکیشن شبکه ترابری کشوری

بنابر اعلام این شرکت، در محصول دانش‌بنیان "اوبار"، برای نخستین بار سرویس ترابری را به صورت تکنولوژیک طراحی و پیاده‌سازی شده است؛ این برنامه با هدف راه‌اندازی بزرگ‌ترین و مطمئن‌ترین شبکه ترابری کشور و با بهره‌گیری از تیمی متخصص فعالیت خود را آغاز کرده است.

این اپلیکیشن که با همت جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور و جهان در حوزه‌های فنی-مهندسی و کسب‌وکار راه‌اندازی شده تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز بازار حمل و نقل را کارآمد و بهینه کند.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به دسترسی سریع به مناسب‌ترین راننده و ماشین حمل بار کالا، امکان ردیابی لحظه‌ای مرسوله به صورت رایگان، ارسال بار با پایین‌ترین قیمت بازار، ارائه برنامه و بیمه کالا اشاره کرد که تجربه جدیدترین سرویس رقابتی ترابری را برای متقاضیان ممکن می‌کند.

سانا گستر اعلام کرد: اوبار بستری را فراهم می‌کند تا ارسال‌کنندگان بار بتوانند محموله‌های مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت و سریع و مطمئن به سراسر کشور ارسال کنند.

این شرکت در نظر دارد برای ۵۰۰ نفر متخصص در حوزه‌های گوناگون کاریابی انجام دهد و همچنین طی پنج سال ۱۰۰ هزار فرآیند اخذ بار را برای رانندگان در منزل انجام دهد.

از دیگر خدمات شرکت سانا گستر در نمایشگاه امسال نرم‌افزار "آچارفرانسه" این شرکت بود که خدماتی در حوزه‌های مختلف همچون نظامت منزل، تعمیرات و پرستاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

ارسال نظر