آفیس 2016 در گوشی های اندروید

امروزه دسترسی به برنامه های آفیس در گوشی های هوشمند  از نقاط قوت  این نوع گوشی ها به حساب می آید. چرا که بسیاری از کاربران ترجیح می دهند بدون نیاز به لپ تاپ و رایانه شخصی به امور مربوط به اسناد و فایل ها بپردازند.

آفیس 2016 در گوشی های اندروید

به گزارش کلیک، برنامه آفیس یکی از محبوب ترین و در عین حال کارآمد ترین برنامه های ویرایش متون به حساب می آید که پیش از این تنها در گوشی های ویندوز قابل دسترس بود. اما امروزه شرکت مایکروسافت این امکان را برای کاربران در گوشی های اندروید فراهم کرده است، تا به آسانی از نرم افزارهای مستقل نظیر word یا excel به صورت رایگان استفاده کنند.

با کلیک همراه باشید تا با تغییرات جدید این نرم افزارها در فضای اندروید بیشتر آشنا شوید. یکی از ویژگی های موثر در نرم افزار wordکه به تازگی اضافه شده است، هایلایت کردن کلمات موجودی ست که رنگ های متفاوتی دارند و یا شما با انتخاب کلمه در متن می توانید در همان صفحه تصویر مرتبط و معانی مختلف را از طریق اینترنت دریافت کنید. همچنین می توانید فایل های ویرایش شده را از طریق نرم افزار wechat و یا QQبه اشتراک بگذارید.

برنامه excel نیز با تغییراتی در نرم افزار اندرویدی خود امکان تغییرات گرافیکی بسیاری به کاربران خود داده است. همچنین کاربران در استفاده از این برنامه کاربردهای متفاوت گزینه "paste" را مشاهده خواهند کرد. علاوه بر این کاربران قادر به مشاهده متن به صورت زاویه دار و چرخشی خواهند بود. برای اشتراک گذاری فایل ها نیز می توانید از نرم افزار wechat و یا QQ استفاده کنید.

یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب آفیس power point این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا به آسانی فایل های اجرایی را بر روی نمایشگر تلفن همراه نمایش داده و یا با wechat و یا QQ به اشتراک بگذارند.

ارسال نظر