قیمت آیفون۷های رسمی در ایران اعلام شد

چندی پیش و پس از غوغای اولیه ورود آیفون۷ و آیفون۷ پلاس به ایران، مسئولان اعلام کردند محموله رسمی این محصول به زودی وارد کشور خواهد شد.

قیمت آیفون۷های رسمی در ایران اعلام شد

به گزارش کلیک، اکنون یک شرکت وارد کننده رسمی آیفون۷ اعلام کرده این محصول شانزدهم آبان‌ماه وارد ایران خواهد شد. وحید مرادی مدیر محصول آیفون در شرکت وارد کننده، اعلام کرد: گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به همراه کلیه لوازم جانبی موجود با گارانتی رسمی از فردا شانزدهم آبان ماه در بازارهای تلفن همراه و فروشگاه‌های آنلاین به فروش خواهند رسید.

مرادی در خصوص قیمت عرضه این محصولات خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این گوشی‌های هوشمند به صورت قانونی وارد کشور شده و کلیه تعرفه‌های قانونی آن پرداخت شده اما تفاوت قیمت ناچیزی با محصولات عرضه شده به صورت قاچاق و البته بدون گارانتی در بازار دارند و مشتریان اطمینان خاطر داشته باشند که علاوه بر برخورداری از گارانتی یک ساله شرکت وارد کننده، هیچ نگرانی در خصوص رجیستری و فعال شدن این گوشی‌های هوشمند وجود ندارد.

بنابر اعلام وی اولین قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات در بازار به شرح جدول ذیل است و محصولاتی که هنوز قیمتی برای آنها در نظر گرفته شده نهایتا تا هفته آینده به محصولات اضافه خواهند شد و قیمت رسمی آنها اعلام خواهد گردید.

آیفون از ۱۶آبان می‌آید، a href=

ارسال نظر