OH1، بازوبندی مقرون به صرفه برای بررسی ضربان قلب شما

رسانه کلیک - اگر به دنبال همراهی هوشمند و مقرون به صرفه می‌گردید که تنها وظیفه بررسی ضربان قلب شما را به دوش بکشد، محصول جدید شرکت پلار با نام OH1 در خدمت شماست.

OH1، بازوبندی مقرون به صرفه برای بررسی ضربان قلب شما

مدتهاست که ساعتهای هوشمند تناسب اندام در بین ورزشکاران کاملاً شناخته شده و با قیمتهای متنوع و توسط شرکت های مختلفی طراحی و عرضه می شوند که از معروفترین این ساعتها، Alta HR از شرکت فیت بیت و Gear Fit 2 Pro از شرکت سامسونگ هستند؛ ساعتهای هوشمندی که بسیاری از پارامترهای مرتبط با سلامتی، از تشخیص هوشمند کیفیت و مراحل خواب گرفته تا شمارش قدم ها، کالری و مسافت را اندازه گیری می‌کنند و البته از ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار نیز قیمت دارند.

اما اگر به طور مثال، فقط به دنبال بررسی ضربان قلب خود باشید و نیازی به امکانات متفرقه نداشته باشید، خرید چنین ساعتهایی چندان مقرون به صرفه و منطقی به نظر نمی رسد؛ درست در همین لحظه است که سنسور ضربان قلب ۷۹ دلاری شرکت پلار (Polar) وارد میدان می‌شود!

این محصول که OH1 نام دارد، جدیدترین محصول شرکت پلار است که با هر بار شارژ تا ۱۲ ساعت کار می‌کند و از این رو می‌توان در تمرینات متعدد ورزشی به خوبی روی آن حساب کرد. شایان ذکر است که OH1 با توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۳۰ متری، برای شناگران نیز گزینه ای ایده آل محسوب می‌شود.

 ضربان قلب Polar-OH1

این بازوبند هوشمند همچنبن دارای یک حافظه داخلی قوی است که می‌تواند تا ۲۰۰ ساعت اطلاعات ضربان قلب را در خود ذخیره کند و آنها از طریق نرم افزار شرکت پلار مورد بررسی قرار دهد، اما اگر به دنبال تجزیه و تحلیل دقیقتر اطلاعات فعالیت قلب خود باشید می‌توانید از سایت این شرکت استفاده کنید. از همه جالبتر این که طول بند OH1 کاملا قابل تغییر است و هم به عنوان بازوبند و هم دستبند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است این محصول هم اکنون در مرحله پیش فروش قرار دارد و به احتمال زیاد فروش رسمی آن از اواسط سپتامبر آغاز می شود.

ارسال نظر