TG-870 دوربین جدید سری کامپکت Olympus معرفی شد

همانطور که می دانید، دوربین های شرکت Olympus جزو نخستین دوربین های ضد آب در دنیا به حساب می آیند. امروز این شرکت دوربین جدید خود را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد.

TG-870 دوربین جدید سری کامپکت Olympus معرفی شد

براساس شیوه ای که همه شرکت های مطرح ساخت دوربین در دنیا بدان عمل می کنند، الیمپوس نیز دوربین جدید خود را با تغییراتی در نسل پیشین آن به بازار ارائه کرده است. این تغییرات شامل مکان یاب نسل جدید و رزولوشن تصویر بالاتر است که کیفیت بالاتری نسبت به گذشته ارائه می دهد. سنسور 16 مگاپیکسلی این دوربین از نوع BSI CMOS است و به یک لنز 21-105 مجهز است. تنظیمات وای-فای این دوربین، همانند نسل پیشین آن است اما طبق گزارشات ارائه شده امکانات GPS آن به شدت افزایش پیدا کرده است و در کمتر از 10 ثانیه موقعیت عکس را تعیین می نماید.

ISO این دوربین از رنج 125 تا 6400 پشتیانی می کند و در حالت توسعه یافته تا 12800 ارتقا پیدا خواهد کرد.

قابلیت تصویربرداری در شب از دیگر مزایای این دوربین به شمار می رود و قابلیت فیلمبرداری در تاریکی را برای کاربران فراهم می کند. قیمت این دوربین کامپکت 279.99 دلار است و در ماه آوریل سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، بیش از 10 حالت دیگر برای ثبت و ضبط تصاویر در این دوربین تعبیه شده است که برای کارها و فعالیت های مختلف طراحی شده اند.

کیفیت تصویربرداری این دوربین 1080P Full HD 60 فریم بر ثانیه است و فایل ها با فرمت MP4 و نوع فشرده سازی H.264 ذخیره می شود. این دوربین نیز مانند اکثر برادران خود در شرکت الیمپوس ضد اب بوده و تا عمق 15 متر بدون هیچ مشکلی کار می کند.

ارسال نظر