با وجود One Plus 3 چرا باید آیفون ۶s بخریم؟

گوشی وان پلاس ۳ یکی از بهترین گوشی های موجود حال حاضر جهان است، و این نه تنها به خاطر قیمت تقریبا نصف آن نسبت به سامسونگ گلکسی S7 Edge و آیفون ۶s Plus است بلکه همان تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ را دارد که در S7 Edge به کار رفته و نیز از طراحی فوق العاده شیکی و مدرنی نیز بهره می برد.

با وجود One Plus 3 چرا باید آیفون ۶s بخریم؟

به گزارش کلیک، این گوشی به خوبی ساخته شده و با عملکرد بسیار سریع اثر انگشت و کیفیت تصویر بسیار عالی همراه است.

با این همه مشکلات و معایبی نیز وجود دارد. صفحه نمایشی با رنگ های اشباع شده و عاری از هیچ گونه استاندارد، حالت رنگ sRGB، همراه با مدیریت نامناسب RAM را می توان از معایب این گوشی دانست. با این حال، چند هفته پس از عرضه این گوشی در اواسط ماه ژوئن ، وان پلاس قصد دارد به روز رسانی گسترده ای را برای رسیدگی به این مسائل منتشر سازد. در این میان، کاربران هم چنین از کیفیت فیلم های ضبط شده توسط این گوشی شکایت کرده اند و در مقاسه با رقیبان، این فیلم ها را بسیار رده پایین تر جلوه داده اند.

آخرین به روز رسانی این گوشی به سیستم عامل Oxygen OS v.3.2.2 برخی از کاستی های این گوشی را بر طرف کرد و پیشرفت هایی را به ارمغان آورد که همراه در گوشی ماندگار است. از این پیشرفت ها می توان به بهبود کیفیت ضبط ویدیو ۴K و کارایی بهتر و سریع تر دکمه سوئیچ اشاره کرد.

با وجود ادعای وان پلاس که گفته است کدک های ضبط فیلم را تغییر داده، ضبط ویدئو ۴K هم چنان در کدک های H.264 انجام می شود. اما بر خلاف نسخه قبلی، حالا به صورت پیش فرض بر روی حالت "باکیفیت" این کار انجام می گردد که به این معنی است که فشرده سازی کمتر صورت می گیرد. پس از این به روز رسانی، ویدیوهایی که قبلا با این گوشی تهیه شده با میانگین نرخ بیت ۵۴Mbps، به حدود درصد از نرخ بیتی ۴۲Mbps تبدیل خواهند شد. هم چنین از کدهای CABAC به جای CAVLC استفاده خواهد شد. CABAC از قدرت بیشتری استفاده می کند، اما ویدئوها نسبت به قبل باکیفیت تر است.

ارسال نظر