نمونه تصاویر دوربین وان پلاس ۵ لو رفت

به زمان معرفی پرچمدار بعدی شرکت وان پلاس نزدیک می شویم و شایعات و اخبار پیرامون این دستگاه نیز به همین نسبت در حال افزایش اند. از جمله این اخبار، تصاویر ثبت شده با دوربین این دستگاه است که اطلاعات جالبی از برخی ویژگی های آن را نشان می دهد.

نمونه تصاویر دوربین وان پلاس ۵ لو رفت

به گزارش کلیک ، به تازگی تصاویری که منتسب به پرچمدار بعدی شرکت وان پلاس هستند لو رفته است؛ اتفاقی که نشان می دهد احتمالا زودتر از موعد مورد انتظار شاهد رونمایی از این دستگاه هستیم.

آخرین محصولات شرکت وان پلاس، وان پلاس ۳ و ۳T هستند و هنوز نمی دانیم پرچمدار بعدی که با کد A5000 معرفی شده است چرا طبق اعلام خود این شرکت، پسوند ۵ را به جای ۴ به دوش خواهد کشید! اما به هر حال، با مشاهده اطلاعات ذخیره شده در این عکسها می توان پی برد که با نمونه تصاویری از A5000 یعنی همین پرچمدار مذکور طرف هستیم.

با دقت در یکی از تصاویر، محو شدگی خاصی را در برخی قسمتها مشاهده میکنیم. چیزی که چندان عادی نیست و می تواند نوید بخش وجود دوربین دوگانه در وان پلاس ۵ باشد که اگر چنین باشد، صحه ای است بر شایعات قبلی منتشر شده درباره دوربین این دستگاه. همچنین اطلاعات جغرافیایی موجود نشان می دهند که این تصاویر در چین که زادگاه وان پلاس است ثبت شده اند.





وان پلاس ۵ که گفته می شود از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده خواهد کرد، احتمالا صفحه نمایش AMOLED و با رزولوشن QHD خواهد داشت و با بدنه ترکیبی از شیشه و فلز ساخته خواهد شد.

البته در پایان نباید فراموش کرد که اطلاعات موجود در تصاویر که EXIF نامیده می شوند قابل جعل نیز هستند و نمی توانند آنطور که باید، قابل اتکا باشند.

ارسال نظر