دست کاربران اروپا و آمریکا از Oneplus 3 کوتاه ماند

عرضه گوشی OnePlus 3 به زودی در بازار آمریکا و اروپا پایان می یابد و به زودی مدل جدید این گوشی یعنی OnePlus 3T جایگزین آن خواهد شد.

دست کاربران اروپا و آمریکا از Oneplus 3 کوتاه ماند

به گزارش کلیک، شرکت وان پلاس به تازگی گوشی OnePlus 3 را از وبسایت خود حذف کرده است و گوشی OnePlus 3T را جایگزین آن کرده است. گوشی OnePlus 3T مجهز به تراشه اسنپداراگون ۸۲۱ است که دارای یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت ۲٫۳۵ گیگاهرتز است. مدل قبلی یعنی OnePlus 3، مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده چهار هسته ای با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز است.

دوربین سلفی گوشی جدید نسبت به مدل قبلی، از ۸ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا یافته است و در آن به جای استفاده از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مدل قبلی، از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری برای تأمین نیروی گوشی استفاده شده است که باعث شده است عمر باتری این گوشی افزایش یابد. یکی از مدل های گوشی جدید دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. شرکت وان پلاس پس از رونمایی از OnePlus 3T اعلام کرده بود که عدم عرضه گوشی OnePlus 3 در آمریکا موقتی است و این گوشی به زودی در بازار آمریکا دوباره موجود خواهد شد؛ اما به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که بیانگر این است که گوشی OnePlus 3 در برخی از مناطق آمریکا دیگر عرضه نخواهد شد.

c4a337f9c97a7defe4b15598bf720a75-970-80

شرکت هوآوی به جای اینکه گوشی OnePlus 3 را با قیمت کمتری در بازار آمریکا و اروپا عرضه کند، تصمیم گرفته است عرضه این گوشی را در بازار این کشورها به طور کامل متوقف کند و گوشی جدید OnePlus 3T را جایگزین آن کند. جنس بدنه گوشی جدید از نوعی فلز برنز به نام Gunmetal (آلیاژی با ترکیب مس، قلع و روی است) است و از تاریخ ۲۲ نوامبر (۲ آذر) روانه بازار خواهد شد. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۴۳۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی، با قیمت ۴۷۹ دلار عرضه خواهد شد. مدل Soft Gold این گوشی نیز به زودی عرضه خواهد شد.

مدل OnePlus 3 دیگر در بازار آمریکا و اروپا عرضه نخواهد شد و شهروندان آمریکایی و اروپایی می توانند از این پس گوشی OnePlus 3T را با مشخصات بهتر و البته قیمت بالاتر خریداری نمایند.

ارسال نظر