وان‌پلاس ۳ به طور رسمی معرفی شد

انتظارها بالاخره به پایان رسید و کمپانی وان‌پلاس به طور رسمی از آخرین پرچمدار خود یعنی وان‌پلاس ۳ رونمایی کرد.

وان‌پلاس ۳ به طور رسمی معرفی شد

به گزارش کلیک، به‌سان سنت هرساله، در سال جاری نیز هیاهوی تبلیغاتی کمپانی وان‌پلاس برای چندین هفته، موج عظیمی از شایعات را در فضای مجازی به راه انداخته بود. اکنون اما تمامی حرف‌وحدیث‌ها به پایان راه رسیدند، چرا که ساعاتی پیش، وان‌پلاس به طور رسمی از آخرین گوشی هوشمند خود یعنی وان‌پلاس ۳ رونمایی کرد. این گوشی، مدل دیگری در خط پرچم‌داران وان‌پلاس بوده و از مشخصات و ویژگی‌های مطلوبی برخوردار است. علاوه بر این، وان‌پلاس ۳ به لطف بهره‌مندی از یک بدن آلومینیومی آنودایز شده (استفاده از یک لایه اکسید محافظ به عنوان روکش) نسخه‌های پیشین خود را پشت سر گذاشته است.

از نظر مشخصات، این گوشی دارای یک صفحه نمایش امولد اپتیک ۵٫۵ اینچی است که وضوحی برابر با ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل را با تراکم ۴۰۱ پیکسل در اینچ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اجزای داخلی این گوشی نیز مطابق با شایعاتی که پیش از رونمایی رسمی آن منتشر شده بودند، از این قرار هستند: رم LPDDR4 شش گیگابایتی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ (با فرکانس کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز)، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با به خدمت گرفتن فناوری Dash Charge در کمتر از ۳۰ دقیقه ۶۰ درصد شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات وان‌پلاس ۳ می‌توان به اتصال USB نوع C، سنسور اثر انگشت، قابلیت استفاده هم‌زمان از دو سیم‌کارت و اندروید ۶٫۰٫۱ (مارشمالو) روی پلتفرم OxygenOS 3.0 اشاره کرد. شایان ذکر است که برخلاف وان‌پلاس ۲، وان‌پلاس ۳ به NFC مجهز شده و استفاده از قابلیت‌های پرداخت موبایلی از قبیل اندروید پی (Android Pay) را فراهم می‌کند.

از نظر قیمت نیز، کمپانی وان‌پلاس تایید کرده است که آخرین پرچم‌دار خود را با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد کرد. مضاف بر اینکه دیگر برای خرید وان‌پلاس ۳ نیاز به دریافت دعوت نامه نبوده و می‌توان به طور مستقیم از طریق وب سایت این کمپانی اقدام به خرید گوشی کرد. وان‌پلاس ۳ جا پای مدل قبلی خود گذاشته و به صورت آنلاک در دو رنگ زیبای خاکستری گرافیتی و طلایی عرضه خواهد شد. هنوز شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مدل‌های مختلف این گوشی (با تفاوت در رم، میزان حافظه و قیمت) در آینده معرفی خواهند شد اما تاکنون وان‌پلاس به طور رسمی در این‌باره اظهارنظر نکرده است.

OnePlus-3-Graphite-Press-Main

OnePlus-3-Graphite-Press-AH-1

OnePlus-3-Graphite-Press-AH-2

OnePlus-3-Graphite-Press-AH-3

منبع: Androidheadlines

ارسال نظر