وان‌پلاس ۳ هفتم آوریل رونمایی نمی‌شود؛ آپدیت اندروید ۶٫۰ مارشمالو در راه است!

دیروز شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ در روز هفتم ماه آوریل بودیم. اما ظاهرا اتفاقی که طی این روز رخ می‌دهد، انتشار به روز رسانی اندروید ۶٫۰ مارشمالو برای محصولات شرکت وان‌پلاس بوده و خبری از گوشی وان‌پلاس ۳ نخواهد بود!

وان‌پلاس ۳ هفتم آوریل رونمایی نمی‌شود؛ آپدیت اندروید ۶٫۰ مارشمالو در راه است!

کمپانی وان‌پلاس در سال ۲۰۱۴ گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱ را روانه بازار کرد. این گوشی از نظر کیفیت ساخت و قابلیت‌های سخت افزاری محصولی بسیار عالی بود. این موضوع منجر شد که استقبال چشمگیری از این گوشی صورت پذیرد. در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت از نسخه جایگزین پرچمدارش یعنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند هم کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای داشته و از نظر سخت افزاری محصولی بسیار قدرتمند است. همچنین کمپانی وان‌پلاس قیمت آن را مقرون به صرفه و رقابتی در نظر گرفته بود. نهایتا این موضوعات سبب شد که موفقیت‌های این گوشی هوشمند هم در بازار به شکل محسوسی ادامه پیدا کند.

حال که در سال ۲۰۱۶ به سر می‌بریم، منتظر پرده‌برداری وان‌پلاس از پرچمدار جدیدش هستیم. پرچمدار جدید این شرکت احتمالا با نام اختصاصی وان‌پلاس ۳ معرفی می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید دیروز شاهد انتشار خبری بودیم که در آن به برخی از جزئیات گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ اشاره شده بود و گفته شد که احتمالا در روز هفتم ماه آوریل شاهد معرفی رسمی این گوشی هوشمند خواهیم بود. از آنجایی که گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱ طی ماه آوریل سال ۲۰۱۴ رونمایی شده‌ بود، معرفی گوشی وان‌پلاس ۳ طی ماه آوریل سال ۲۰۱۶ دور از انتظار به نظر نمی‌رسید. اما طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا در روز هفتم ماه آوریل خبری از رونمایی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ نبوده و تنها به روز رسانی سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو و رابط کاربری اختصاصی Hydrogen OS کمپانی وان‌پلاس به طور رسمی منتشر می‌شوند.

به گزارش کلیک، سایت Android Authority مدعی شده که ساعاتی پس از انتشار خبرهای مربوط به احتمال رونمایی از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ در روز هفتم آوریل، بیانیه‌ای رسمی از سوی این شرکت دریافت کرده که در آن به طور مستقیم گفته شده که کمپانی وان‌پلاس در این روز از پرچمدار جدیدش رونمایی نمی‌کند. ظاهرا وان‌پلاس قصد دارد که طی ماه ژوئن از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ پرده‌برداری نماید.

ظاهرا کمپانی وان‌پلاس برای معرفی به روز رسانی اندروید ۶٫۰ مارشمالو و رابط کاربری Hydrogen OS خو د یک کنفرانس اختصاصی را برگزار می‌کند. این کنفرانس در داخل کشور چین برپا می‌شود. بنابراین هنوز نباید منتظر معرفی رسمی گوشی وان‌پلاس ۳ باشیم، چرا که این محصول طی ماه ژوئن رونمایی می‌شود. انتظار داریم که این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول اچ دی یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی بهره‌مند شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود و رم دستگاه ظرفیت ۳ گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه داخلی این محصول هم احتمالا ۳۲ گیگابایتی و قابل ارتقاء خواهد بود. البته احتمالا مانند گذشته، کمپانی وان‌پلاس نسخه‌ای مجزا از این محصول را با ظرفیت حافظه داخلی بیشتر نیز روانه بازار می‌کند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر