معرفی وان پلاس ۵ به عنوان باریک ترین گوشی هوشمند جهان

مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار این شرکت آقای پیت لاو اعلام کرده است؛ وان پلاس ۵ باریک ترین گوشی همراه جهان خواهد بود. پیت لاو در خبری که در سایت اجتماعی چینی Wiebo منتشر کرده است.

معرفی وان پلاس ۵ به عنوان باریک ترین گوشی هوشمند جهان

به گزارش کلیک، این شرکت سعی دارد که باریکترین اسمارت فون موجود در بازار را بدون اینکه تغییری بر روی تجربه کاربری افراد داشته باشد، ارائه کند این در حالی است که گفته های وی نشان می‌دهد وان پلاس ۵ نسبت به تولیددت قبلی این شرکت مزایای زیادی مثل سرعت یا کیفیت بیشتر ندارد بلکه فقط به طور قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر است.

در گفته های مدیر اسین شرکت ابهاماتی وجود دارد و هنوز معلوم نیست که وان پلاس ۵ نسبت به تمام گوشب های موجود در بازار باریک تر خواهد بود یا تنها نسبت به تولیدات قبلی همین شرکت، اما به طور کامل تاکید دارد که ضخامت این گوشی نازکتر از ۷٫۳۵ میلی‌متر خواهد بود که این، ضخامت گوشی وان پلاس ۳t است. ضخامت گوشی گلکسی S8 سامسونگ ۸ میلی‌متر است و آیفون ۷ ضخامت ۷٫۱ میلی‌متری دارد به این ترتیب این گوشی برای پرچم دار شدن نیاز به گزینه های دیگری با غیر از ضخامت، نیز خواهد داشت.

این اسمارت فون مجهز به دو دوربین در جلو و عقب می باشد و نرم افزار ثبت در دوربین این دستگاه توسط شرکت معروف تصویر برداری DxO Labs توسعه یافته است. علاوه براین ذکر شده است که پردازشگر دستگاه کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ است. طبق گزارش تولید کننده تجهیزات اصلی چین(OEM)، وان پلاس ۵ از حافظه ۸ گیگابایتی برخوردار است و سیستم عامل آن اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا است و با فضای رابط کاربری مخصوص گوشی های شرکت وان پلاس یعنی Oxygen OS تجهیز شده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این گوشی همراه در دو نوع با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت ارایه خواهد شد و به این ترتیب هیچ یک از این گوشی‌ها از رم های حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کنند. پنل نمایشی فول اچ‌دی وان پلاس ۳ t، به عنوان تازه ترین پرچم دار این شرکت از اقبال خوبی برخوردار بود و مورد استقبال زیادی واقع شد، حال مشخص نشده است که در وان پلاس ۵ این ویژگی ارتقا خواهد یافت یا اینکه دوربین جلوی آن بدون تغییر عرضه خواهد شد.

اخباری که از شرکت وان پلاس درز کرده حاکی از آن است که وان پلاس ۵ رسما در تاریخ ۱۵ ژوئن معرفی و به فاصله خیلی کوتاهی روانه بازار خواهد شد. این غول تکنولوژی چینی، طبق یک عمل تاکتیکی، مدتی است که جلوی ارسال وان پلاس۳t به بازار عرضه را گرفته تا مقدمات لازم برای ورود باشکوه وان پلاس ۵ حاضر باشد. انتظار می رود در روزهای پیش رو اخبار جدیدی تر از وان پلاس ۵ منتشر شود.

ارسال نظر