پهنای باند وسیع و صدای شفاف میکروفون گوشی های OnePlus 5

به گزارش کلیک-میکروفن‌های Oneplus 5 دارای قابلیت پخش صدا با کیفیت عالی هستند.شرکت‌های گوشی‌های هوشمند در حال بررسی این مشخصات هستند.

پهنای باند وسیع و صدای شفاف میکروفون گوشی های OnePlus 5

به گزارش کلیک-میکروفن‌های Oneplus 5 دارای قابلیت پخش صدا با کیفیت عالی هستند.شرکت‌های گوشی‌های هوشمند در حال بررسی این مشخصات هستند.

ساختار میکروفن‌های Oneplus 5 از OnePlus 3 جدا است.این دو بدون شک بهترین دستاوردهای شرکت مربوطه بوده‌اند.

بااین حال کاربران در مورد کیفیت ضبط صوتی این دو دستگاه شکایت‌هایی داشتند.طبق گزارشات One plus5 این خطا را تصحیح کرده‌,و شرکت سیستم صوتی را در جهت ضبط صدای واضح‌تر بهینه کرده‌است.تفاوت‌ها با ایجاد ثبت دقیق سیستم صوتی One plus 5 و One plus 3 معین شده‌است.طبق نتایج پیشین,اختلالاتی در سیستم صوتی وجود داشت که واقعا برای کاربر خسته‌کننده است.اخرین ورژن این سیستم صدای واضحی را بدون هیچ اختلالی ثبت کرده‌است.

تفاوت کیفیت ضبط صدا مطمٔنا به دلیل ساختار وسیع و پویای میکروفن‌هاست.کارل پی,یکی از بنیان‌گذاران One plus,نتایج حاصل را در یوتیوب به اشتراک گذاشته و همچنین در انجمن One plus توضیحات کامل را ارأه داده‌است.

برای درک این تفاوت نیازی به شنیدن صدای یک شخص نیست.این طرح جدید عملکرد بهتری را در محیط‌های با صدای بلند ارأه می‌دهد,که این ویژگی به لطف گروهی از مهندسان که از سخت‌‌افزار جدید برای سیستم صوتی One plus استفاده کرده‌اند و همچنین برای ضبط صدای واضح‌تر از گوشی‌های قبلی شرکت استفاده کرده‌اند, به حقیقت پیوسته‌است.

سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در حال ایجاد تغییرات موثر روی گوشی است.Chief Pete Lau این میکروفن را قاتل قهرمان نامیده‌است و تنظیمات دوربین دوگانه را تاکید کرده‌است.او همچنین یاداور شد که One plus ظریف‌ترین گوشی هوشمند خواهدشد.اسکنر اثرانگشت در قسمت جلو زیر دکمه‌ی صفحه‌ی اصلی تعبیه خواهدشد.طبق گزارشات اخیر,این گوشی با یک رم ۸ گیگابایتی و یک تراشه‌ی Qualcomm snapdragon 835 عرضه خواهدشد.

اطلاعات رم این دستگاه روی صفحه‌ی Amazon india که از شرکای تجارتی این گوشی است,قرار گرفته‌است.با توجه به BGR این محصول در تاریخ ۲۰ ژؤن منتشر خواهد‌شد.علاقه‌مندان از تنظیمات دوربین دوگانه‌ی افقی و فلش LED تعبیه‌شده در پشت صفحه استقبال کردند.مشخصات دقیق هنوز تایید نشده است.جزییات بیشتر در روزهای اینده اعلام خواهد‌شد,به طوری که Oneplus اقدام بزرگی برای بازاریابی به شمار اید.

ارسال نظر