گوشی وان پلاس 5T مجهز به سیستم تشخیص چهره می‌شود

رسانه کلیک - برخی از کاربرانی که نسخه دوم بتای آپدیت جدید برای تلفن هوشمند وان پلاس 5 تی را نصب کرده اند، از قابلیت تشخیص چهره در اندروید 8 برای این دستگاه خبر دادند.

گوشی وان پلاس 5T مجهز به سیستم تشخیص چهره می‌شود

بر همین اساس OnePlus 5T با آپدیت اندروید اوریو مجهز به قابلیتی مشابه با فیس آیدی ارائه شده در آیفون 10 خواهد شد. سیستم احراز هویت بیومتریک در اندروید اوریو علاوه بر اسکن اثر انگشت، می‌تواند با استفاده از تشخیص چهره کاربر، قفل OnePlus 5T را باز کند.

تا پیش از این نیز اخبار و شایعات در مورد وان پلاس 5T از وجود احراز هویت تشخیص چهره در اندروید 8 حکایت داشت. با این حال برخی از گزارش ها وجود چنین قابلیتی را در سری گوشی های OnePlus 5 رد می‌کردند.

قابلیت احراز هویت تشخیص چهره در حال حاضر در دومین بتای اندروید 8 موجود است. بر همین اساس، یکی از کاربران وان پلاس 5 تی که این نسخه را دریافت و نصب کرده به تازگی از وجود قابلیت احراز هویت تشخیص چهره در اندروید 8 نصب شده در تلفن هوشمند خود خبر داده است.

تشخیص چهره در اندروید 8

این کاربر همچنین یک اسکرین شات از سیستم تشخیص چهره در اندروید 8 نصب شده در وان پلاس 5 تی گرفته است که وجود چنین قابلیتی را تایید می‌کند. کاربران تلفن هوشمند جدید وان پلاس می‌توانند پس از نصب آپدیت اندروید 8 از سیستم تشخیص هویت بیومتریک جدید استفاده کنند.

کاربران پس از تنظیم احراز هویت تشخیص چهره در اندروید 8 همچنین می‌توانند از طریق سیستم‌های امنیتی دیگر نظیر رمز عبور، قفل گوشی خود را باز کنند.

برای تنظیم سیستم تشخیص هویت از طریق چهره، کاربران این تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های اندرویدی مجهز به آن می‌توانند به بخش Settings > lock screen and security > Smart Lock رفته و از قابلیت احراز هویت بیومتریک جدید استفاده کنند.

شایان ذکر است؛ نسخه بتای آپدیت به اندروید اوریو در کنار بسته امنیتی ماه اکتبر سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

منبع: gizmochina

ارسال نظر