وان پلاس ۵T در بنچمارک رویت شد؛ نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹

رسانه کلیک – وان پلاس ۵T در بنچمارک GFXBench مورد آزمون قرار گرفت. این گوشی هوشمند از نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

وان پلاس ۵T در بنچمارک رویت شد؛ نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹

شرکت چینی وان‌پلاس تایید کرده که محصولی به نام وان پلاس ۵T در دست ساخت است. این شرکت با انتشار پستی نه‌تنها محصول جدیدش را تایید کرد بلکه به بهره بردن وان پلاس ۵T از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز اشاره کرده است.

پست دیگری نیز در ویبو قرار گرفت که به وجود وان پلاس ۵T اشاره می‌کرد. ویبو یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های مجازی چین محسوب می‌شود و طی سال‌های اخیر اطلاعات بسیاری در زمینه فناوری و سخت‌افزار ابتدا در این سایت قرار گرفته است.

حال پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در لیست بنچمارک GFXBench قرار گرفته است که به ما اجازه می‌دهد با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند بیشتر آشنا شویم. البته باید در نظر داشته باشید که امکان تقلبی بودن این اطلاعات وجود دارد. همچنین ممکن است مشخصات متعلق به یک نمونه اولیه باشد و محصول نهایی از مشخصات متفاوتی بهره ببرد.

وان پلاس ۵T از سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ بهره می‌برد. البته امکان برخوردار بودن این گوشی هوشمند از اندروید ۸.۰ وجود دارد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶.۰۱ اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است. این مشخصات باعث می‌شود تا نمایشگر وان پلاس ۵T از نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ بهره ببرد.

از دیگر مشخصات وان پلاس ۵T می‌شود به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ ساخت کوالکام اشاره کرد. محصول جدید وان‌پلاس از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است. البته مدلی نیز وجود دارد که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

دوربین اصلی وان پلاس ۵T از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است و در جلو نیز از یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. البته در بعضی منابع به دوربینی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در جلوی پرچم‌دار وان‌پلاس اشاره شده است.

اطلاعاتی در مورد باتری و ظرفیت آن وجود ندارد؛ بنابراین نمی‌توانیم میزان عمر مفید این محصول را حدس بزنیم. استفاده از تکنولوژی شارژ سریع نیز هنوز تایید نشده است؛ اما طبق گفته‌های پیت لاو، یکی از مدیران ارشد وان‌پلاس، احتمال بهره بردن پرچم‌دار بعدی شرکت چینی از تکنولوژی شارژ سریع ضعیف است.

طبق گفته‌های پیت لاو‌، شرکت وان‌پلاس تصمیم گرفته تا محصول جدیدش از این قابلیت برخوردار نباشد؛ زیرا باعث ضخیم‌تر شدن گوشی هوشمند می‌شود.

هنوز زمان معرفی وان پلاس ۵T مشخص نشده است؛ اما در بعضی از منابع به ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) اشاره شده است. در هر حال، باید انتظار معرفی این محصول را تا آخر آبان داشته باشیم.

وان پلاس ۵T

ارسال نظر